Dungeon Siege II - Pets
Úvod |
Seznam
Dark Naiad
|
Attack: Duskbeam |
Spell: Greater Fade Wounds - Vyléčí několik postav s klesajícím účinkem. (první nejvíc, druhou méně, atd.) |
Power: Arboreal Rejuvenation - Automaticky léčí a oživuje všechny spojence v dosahu. Normální doba nabíjení. |
Aura: Regeneration - Zvyšuje rychlost regenerace života o 200%. Dosah 4 |
Dostupný: V obchodě s pety od druhého aktu. |
Bonus k vývoji: +10% Armor |
Dire Wolf
|
Attack: Bite,Rending Bite,Devastating Bite |
Spell: - |
Power: Furious Howl - Zaměřuje se na cíl nebo na zem, kónický efekt. Normální doba nabíjení. |
Aura: Vicious Counter - Spojenci v dosahu odráží 60% fyzického zranění zpět. Dosah 4. |
Dostupný: V obchodě s pety po dokončení úkolu Strašlivý vlk (Dire Wolf). |
Bonus k vývoji: +(1 + (2.4 x level x 0.1)) STR |
Fire Elemental
|
Attack: Lesser Firestrike, Firestrike, Greater Firestrike |
Spell: - |
Power: Inferno - Zaměřuje se na cíl nebo zem, kónický efekt. |
Aura: Fire Resistance - Spojencům v dosahu se zvýší +8% Magic Damage a +40% Fire resistance. |
Dostupný: V obchodě s pety od druhého aktu. |
Bonus k vývoji: +(0.11 x (50 + 13.7 x level)) MANA +5% Fire Resistance |
Ice Elemental
|
Attack: Lesser Ice Strike, Ice Strike, Greater Ice Strike |
Spell: - |
Power: Frost Aura - Poškozuje nebo zmrazuje nepřátele v dosahu. Normální doba nabíjení. |
Aura: Ice Resistance - Spojencům v dosahu zvýší o 150% regeneraci many a o 40% Ice resistance. |
Dostupný: V obchodě s pety od prvního aktu. |
Bonus k vývoji: +10% Armor +5% Ice Resistance |
Lap Dragon
|
Attack: Dragon Fire |
Spell: Baby Dragon Scales, Dragon Scales, Infused Dragon Scales - Immuní vůči prokletí, Zvyšuje Lightning a Death resistance, Snižuje dobu nabíjení sil. |
Power: Draconic Inspiration - Spojencům v dosahu zvyšuje účinnost sil (powers). Pomalá doba nabíjení. |
Aura: Dragon Vitality - Zvýší spojencům DEX, INT a STR. Dosah 4 |
Dostupný: V obchodě s pety od třetího aktu. |
Bonus k vývoji: +10% Armor |
Light Naiad
|
Attack: Duskbeam |
Spell: Greater Abolish Wounds - Vyléčí několik postav s klesajícím účinkem. (první nejvíc, druhou méně, atd.) |
Power: Arboreal Rejuvenation - Automaticky léčí a oživuje všechny spojence v dosahu. Normální doba nabíjení. |
Aura: Regeneration - Zvyšuje rychlost regenerace života o 200%. Dosah 4 |
Dostupný: V Aman'lu aréně u Daesthai po dokončení úkolu Aman´luská aréna (The Aman'lu Arena) |
Bonus k vývoji: +5% Magic Damage Resistance +10% Armor |
Mythrilhorn
|
Attack: Lesser Claw Strike, Claw Strike, Grievous Claw Strike |
Spell: - |
Power: Enrage - Automaticky zaměřuje okolní nepřátele. Rychlá doba nabíjení. |
Aura: Defense Aura - Spojenci v dosahu získají +12% Armor. Dosah 4 |
Dostupný: V obchodě s pety po splnění úkolu Mythrilhorn. |
Bonus k vývoji: +(1 + (2.4 x level x 0.1)) STR. |
Necrolithid
|
Attack: Deathstrike |
Spell: Wasting, Necrosis, Dissolution - Snižuje Armor a zvyšuje zranitelnost Death a Ice magií. |
Power: Decompose - Oblak plynu zraňující v dosahu 3. Po úmrtí nepřítele jeho tělo "léčí" spojence. |
Aura: Při fyzickém útoku doplňuje okolním spojencům manu. +10% Mana Stolen, Dosah 4. |
Dostupný: V obchodě s pety od druhého aktu. |
Bonus k vývoji: +(0.10 x (50 + 8.0 x level) HEALTH +5% Death Resistance |
Scorpion Queen
|
Attack: Lesser Scorpion Sting, Scorpion Sting, Greater Scorpion Sting |
Spell: - |
Power: Explosive Sting - Zaměřuje se na cíl nebo zem. Plošný efekt. Normální doba nabíjení. |
Aura: Evasion Aura - Spojencům v dosahu zvyšuje o 20% šanci na odražení útoku (+20% Chance to Dodge Attacks) |
Dostupný: V obchodě s pety od prvního aktu. |
Bonus k vývoji: +(2 + (3.2 x level x 0.1)) DEX. |
Pack Mule
|
Attack: Kick, Strong Kick, Mighty Kick |
Spell: - |
Power: Staggering Kick - Omráčí nepřátele v dosahu, zvyšuje damage. Normální doba nabíjení. |
Aura: Reveal Treasure - Otevře všechny nádoby a skrýše v dosahu 4. |
Dostupný: V obchodě s pety od prvního aktu. |
Bonus k vývoji: +(1 + (2.4 x level x 0.1)) STR. |
|