Rychlost zbraní | Efekty zbraní | Efekty střel | Bižuterie | Předpony a přípony v DS | Předpony a přípony v LOA

Rychlosti zbraní


Kategorieminimummaximum
Fastest0.480.61
Faster 0.620.77
Fast 0.780.92
Normal 0.931.07
Slow 1.081.20
Slower 1.211.27
Slowest1.28 100

Hodnoty udávají dobu trvání jednoho útoku v sekundách. Např. jeden úder mečem s rychlostí Fast trvá 0.92 sekundy. Nyní si můžete spočítat teoretické poškození které způsobíte za určitý čas.

Průměrné zranění za jeden útok *(čas / trvání jednoho útoku)

Co se týče rychlostí, vetšina začínajících hráčů používá převážně jen "rychlé" zbraně. Nezdá se jim prostě výhodné používat pomalé obouruční zbraně. Dvouruční zbraní však často můžeme slabší monstra zabít jednou ranou. Zde je příklad boje:

(5 monster okolo) - používám jednoruční rychlou zbraň a štít (tzn. max 35% útoku jde mimo).

Já udeřím - způsobím zranění
(5 krát dostanu zásah)
já udeřím - zpusobím zranění
(5 krát dostanu zásah)
já udeřím - zabiju 1 příšeru
(4 krát dostanu zásah)
atd.
.
.
(Celkem dostanu 19,5 zásahů, když odečtu vykryté)

(5 monster okolo) - používám obouruční pomalou zbraň (zásahy dostanu všechny)

Já udeřím - zabiju
(4 krát dostanu zásah)
Já udeřím - zabiju
(3 krát dostanu zásah)
Já udeřím - zabiju
(2 krát dostanu zásah)
Já udeřím - zabiju
atd.
.
.
(Celkem dostanu 10 zásahů)

Je to trochu z idealizované, ale pointu v tom předpokládám vidíte. Na jednu ránu se zabíjejí nejlépe lučištníci, mágové a drobné bestie. Níže je uvedená tabulka z které vidíte jaké zranění ta která zbraň způsobí během jedné sekundy.(výběr)

Základní velikost zraněníMedium bowSteel SwordBowAssault AxeLong Recurve
Faster
0.63
Fast
0.83
Slow
1.15
Slower
1.25
Slowest
1.30
100159120878077
110175133968885
1201901451049692
130206157113104100
140222169122112108
150238181130120115
160254193139128123
170270205148136131
180286217157144138
190302229165152146
200317241174160154

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege. Tiráž.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.