Články

Seznam článků / Válečníci v DS2



Autor článku:   Tassadar
Název článku: Válečníci v DS2
Datum vložení: 03.11.2005 v 20:16

V tomhle článku budu vycházet zejména z mých postřehů a úvah, jestli teda najdete něco v čem se pletu, tak mě hned nekamenujte…mohl bych vám to vrátit;-) Nikdo totiž není neomylný.

řekl jsem si, že první postavou se kterou tuhle hru dohraji bude válečník. Bývá to nejsnazší postava, tak abych poznal svět DS2 a ostatní povolání, jelikož už od DS1 hraji nejradši za NM a chtěl jsem za něj hrát i zde, tak jsem si chtěl prozkoumat půdu a skilly. Ono by naštvalo zjistit, že jste investovali 20 bodů do skillů, které jsou na nic…

Tak se teda narodil Tass. Je to válečník s Dual wielding. Výhody této specializace jsou bonusy ze dvou zbraní, skilly na zvýšení damage, rychlosti útoku a regenerace POWERs, když používá dvě zbraně a pak také jeho POWERy(speciální schopnosti) nejsou k zahození. Elemental Fury je výborný proti bosům nebo když si chcete(musíte) naleechovat životy. Sice zvyšuje vaši zranitelnost, ale vzhledem k damage, který X-krát zvýší, to je úplně jedno. Waves of force jsou zase vynikající proti skupinkám příšer. Poté jsem ještě dal několik bodíků do Fortitude(Více životů…není co řešit), Toughness (resisty na fyzická zranění), Reinforced armor(čím větší armor, tím vetší redukce zranění) a snad samozřejmostí je u válečníka Critikal a Deadly Strike. Nemusíte nic maxovat, jelikož později ve hře budete mít tolik věcí co přidávají +1,+2 nebo dokonce i +3 k melee skillům, že je budete i prodávat:-D

časem…asi tak na konci druhé obtížnosti…mě začalo štvát, jaké dobré vybavení mi pořád vypadává…ovšem na CM nebo RangedL řekl jsem si tedy proč ne CM…prokletí se vyplatí…

Prokletí se opravdu vyplatí…Decay armor snižuje armor nepřátel=>větší damage, který jim uděláte. Poté zde jsou prokletí, které zase pomáhají, když vám jde o krk. Dehydrate snižuje damage, který potvory dávají vám, Blind sníží jejich šanci na zásah a Cripple snižuje rychlost jejich útoku. !Nepřítele ale můžete proklít jen jednouL! Samozřejmě, že aby byla tato prokletí k něčemu, musíte dát pár bodíků do Debilitation….já jich tam dal šest a bohatě to stačí. O další tři body tento skill zvedá náhrdelník ze sady The Lich's Carcass, který přidává také do resistů na melee a ranged a korunka z tohoto setu zase do magic resistanceJ a posledním předmětem, kvůli kterému jsem se dal na CM je Keh's Might. Prsten s melee resist. Zbylý equip je již čistě válečnický. U brnění není co řešit, co nejvyšší defence a pokud možno s co nejlepšími bonusy. Ostatní itemy nejlépe volit podle bonusů, jelikož armor nemají „zas až tak vysoký“. Bezpodmínečně nutné je podle mě něco, co přidává steal life. Jste válečník a tak rány nejen rozdáváte, ale i přijímáte a díky této schopnosti můžete velmi omezit jejich ztrátu(mám steal life něco nad 20% a lahve piji jen při boji s tuhými bossy). Další vítané bonusy jsou na resist magic, physical a ty, které vám přidávají ke skillům.

Dalším doplokem k vašemu válečníkovi by mohl být NM na 18lvl. Na tomto levelu totiž můžete kouzlit spirit embrance, která vás činí imuním na prokletí, což se velice hodí. Jestli se vám však nechce investovat do magie, můžete si jen zvednout ranged na 5lvl a dávat na Survive. To vás sice nečiní imuním na prokletí, ale zvedá to resisty na magii a to již znatelně od prvního bodu. Dalším užitečným skillem z ranged je Dodge…ale kdo má tolik bodů na všechny dobré skilly, že;-) Pokud mohu usoudit, tahle specializace není nejhorší, ale lepší je podle mě Overbear.

Dual nemá skill na omráčení nepřátel jako Overbear nebo válečník se štítem, ale oproti specializaci na štít dává o dost vyšší damage. Už jen z toho, že má dvě zbraně, tak i z bonusu na damage, když je používá a má také zvýšenou rychlost útoku. Se štítem a zbraní by jste někoho zabíjeli opravdu hodně hodně dlouho. Obouruční zbraně zase nemají bonus z druhé zbraně, ale dávají omráčení, což je více než dobrá kompezace. V PvP bych usoudil, že by se vítězem stal Overbear(možná i Dual), zatímco proti potvorám bych řekl, že jsou stejně dobré obě specializace.

Závěrem: No, co na závěr….když se najde někdo, kdo mě bude opraví někde, kde se pletu, budu jen rád. Snad se tu objeví časem i popis dalších postavJ Docela by mě zajímalo, jaké specializace se vyplatí pro CM;-)



Je tu 7 reakcí k tomuto článku. Listuje se po 10 reakcích.
                                                                                           
guest_Tempest22.10.2008 v 10:51
Ja osbne davam prednost dual utoku s vysokym heal stealem (30%) a velkym brnenim a s aspon 50% rezistama (pres suvrival a spirit embrance ) to je pak prakticky nesmrtelnej... dal to hraju s kombat magem v zadu (jen je problem kdyz se mag bud zpozdi nebo je moc ve predu) s vice charakterama to nehreaju z fincnich duvodu (davam prednost 2 charakterum s dobrym equipem nez vice s mene dobryma itemama)

!zzy10.11.2006 v 09:23
Je to good...nemusíš se za nic stydět...;)..akorát teda nesouhlasim s tim, že nej. sou bojovníci...sice hodne vydržej, ale neni nádhera někoho killnout a ani si neušpinit ruce???příde mi to až dost barbarský...ale jinak supr článek, supr rady a supr sloh.

NK03.12.2005 v 21:42
Dobrej clanek.nevim co ostatni pisou o tom ze se v tom nevyznaj.tenhle clanek je dobre napsanej,dobre sem se v nem vyznal.Mam taky bojovnika i kdyz tedka DS 2 moc nehraju,s bojovnikem mam lvl 44+/- ,ale moc me to za nej v tom 3aktu nebavi,je to furt ta sama rutina porad jen zabjis,obers o veci,prodas,nakoupis zas neco zabijes a behem te doby se ti hromadi neuveritelne mnozstvi lahvicek(cervenejch) modry sem prodaval.Kdyz sem zacal hrat DS1 poprve daval trenoval sem si vsechny skily(mele,ranger,NM,CM) ale byla to chyba mel sem potom nizsi atributy(sila,INT,DXT)tak sem si udal wara v DS1 a projel sem to jen s melee i presto ze sem nepouzival kouzlo triple strike na CM,vysledek byl lepsi,mnohem vyssi sila takze t bylo v pohode,kdyz sem pak zacal hrat DS2 tak sem si udal wariora z zkusenosti z DS1 myslel sem ze to bude skoro stejne(system zkusenosti,kolem toho) ale bylo to naprosto jine.kdyz se mohli veci nosit v zavislosti na skilu stejne sem si udal wara ale v 3aktu me to zacalo strasne nudit proste samy zabijeni atd no tak sem si zacal trenovat vsechno ostatni jelikoz mi to nekazilo atributy a kdyz to pomuze tak kdo by si stezoval kazde % vylepseni se hodiAle musim rict ze se to velmi spatne trenuje treba NM ve 3aktu kdyz pouzivas nejslabsi icebolt:)ale jinak je to za wara strasna nuda nikdo mi poradne neubira a ani mule(hodne tvrda)zkousel sem i draka ale ten stoji za prd porad fluse(potrebuje na to manu,jeste aby sem mu kupoval lahvicky)a tim na sebe pritahuje monstra takze potom musim kliknou znova na target a to je nuda furt tikat na nestvuru.(vetsinou si pri tom ctu knizku).Takze bych rekl ze je nejlepsi dat si specializaci na jeden obor(melee napriklad)do nej davat vsechny skily ale take trenovat vsechny ostatni jelikoz vylepsi atributy, to je vyhoda ze tady se veci nosi v zavislosti na skilu a ne na atributech.

Tassadar18.11.2005 v 01:38
Jak skáču od jednoho k druhýmu...chceš snad osnovu?
0.Pár slov na úvod
1. Skilly
2. Vedlejší specializace(proč)
3. Dodatečný vylepšení
4.Srovnání s jiným válcem
5. Závěr

killerT08.11.2005 v 00:33
no jako ze ani moc nechapu o cem mluvis skaces od jedny veci k druhy. ale zase aspon vim co se ti lii v ds2.-) a za co hrajes.-)

Tassadar04.11.2005 v 16:43
V jakejch souvislostech? Např.?
A s těma odstavcema sorry, nevěděl jsem, že se to bere jako kód a musej tam bejt < p > a < / p >

killerT04.11.2005 v 00:50
no v zásadě souhlasim i když příliš cašto se ztrácim ve větách a v souvislostech. no nebudu hodnotil sloh nebo styl psaní ale mysli si že by neškodily odstavce a taky se mne zdáb že tento článek si asi moc lidí nepřečte a hlavně pro vováčka takto napsaný článek má nulovou hodnotu. tak hodil sem po tobě kamínek uvíme jestli se mi vrátí lavina.-)




Seznam článků / Válečníci v DS2





Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege. Tiráž.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.