(Jara15 09.06.06 v 20:05):
ne, vetsina veci se generuje nahodne. pevne dane jsou vetsinou jen questove predmety a predmety na uplnem zacatku singlu, hned po smrti Noricka - musi tam vypadnou Fireball, Zap a luk - aby sis hned na zacatku mohl zvolit libovolnou specializaci postavy.
kazde monstrum ma nastavenou urcitou pravdepodobnost, co z nej muze po smrti vypadnout - cili pokud ti jednou vypadne neco unique, neznamena to nutne, ze kdyz zabijes stejnou priseru podruhe, tak ti vypadne unique predmet opet, klidne ti mohou treba vypadnout jen penize. jinak unique a rare veci padaji vetsinou jen z bossu, z beznych monster ani vypadnout nemohou. obdobne je tahle pravdepodobnost nastavena i u truhel, barelu, krabic...
((somik) 10.06.06 v 23:33):
shrnuto a podtrzeno - vyplati se podivat se do skriptu, co z koho/ceho muze vypadnout a podle toho chodit - ted myslim multiplayer a UP, v singlu se vybirat neda.
(Tassadar 09.06.06 v 20:30):
pokud si das .dsres do Resources, tak pak nejspis nebudes moci hrat multiplayer s lidmi, kteri ho tam nemaji - napise ti to, ze mate nekompatibilni hru kvuli modum! (ale mozna, ze vadil jen XP level - mela jsem v Resources oboje) .dsmap muzes klidne dat do map, to vubec nevadi.