Oznámení
Nové registrace zakázány, kvůli problémům s boty, na které není starý web stavěný. Síly jsou upírány k novému webu. Děkuji za pochopení.
Export/tisk/RSS
Postů: 416; Stránka 1 z 21 : 1 2 3 4 > >>
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 15.03.13 22:55
nyni pracuji na souboru triku, jez mechanismy chybne 'zneuzivaji' (bugy, nedodelky ij.)
plus rady do hry ...

ma-li kdokoli jakekoli pripominky ci navrhy, necht na mail pise

profi :
ZDE
Skaut

Postů: 130 (145)

- -
datum: 14.02.12 07:51
unknown (15.1. 23:14):

Ale přece jenom to ješte podrobněj rozved.
Mně to zajímá dost.

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 15.01.12 23:14
profik (14.12. 15:58):
souhlasi

siegemaster, jehoz tvorim (neskoncil jsem) jest (v jistem uhlu pohledu) cisty reznik, jez ma veci s perfektne padnoucimi predponami, priponami (zejmena int) = diky predponam, priponam (dlouhe, zduraznuji dlouhe hledani) mohu cokoli obleci, uzivat atp., atp.
str vysoka (bez veci pres 74)
int uboha (bez veci pres 31) s vecmi 70+

podrobneji netreba rozvadet (nikoho to nezajima, nehral jsem za chara pres 2.5 roku)

mnou overeny dele
pouze potreba silne, pevne nervy i trpelivost (ponevadz siegemaster (skill lvl 101+) = BEH NA DLOUHOU TRAT)

mnoho zdaru, stesti (predpon, pripon)

Inspiroval uživatele: [profik]
Skaut

Postů: 130 (145)

- -
datum: 14.12.11 15:58
+ Je tam ješte dost Naural kouzel které vám přidají od všeho trocha, když to udeláte budete mít inteligenci 64,66 a strenght 82,83 neboť když si nasadíte všechno na inteligenci strenght bonusy které vám dávali armory vám zmiznou, ale iba do takej úrovne do akej ste mali strenght na lvl 112,115 čiže 82,83.

Všechno co jsem tady vyjmenoval jse dá koupit u obchodníku kromně prstenu a amuletu (ne vždy je tam nejaký pomněr 1: k nekolik), nebo to padá ze slepic(z moobu jedom VELMI vzácne). Ovšem jak už jsem říkal ta výbava potřebuje spostu a SPOUSTU let na hledání.

Koneční výsledek: S takhle upraveným charem si přehadzuji věci dle libosti a bojové situace (fire kinga bych s čístým mell charem NIKDY NEDAL), ale díky tomuhle si tesne před ním přehodím veci na inteligence které mi jí vyhodí až na 62,64 (manu na 2400 až 2800, HP se pohybuje kolem 3000) a cyclone of fire nebo kill se postará o zbytek.

Hodně lidí říkalo je lepší se zamněřit na jeden aspekt a ne na všechny, protože v té jedné oblasti budete silní, ako vo viacerých najhorší, slabý.
Ale říkali to jenom proto neboť nezkusili tou multi kombinaci a to proto neboť je to na strašne dlouhou dobu.
Ale já jsem si řekl jestli to jde být silnej ve všech aspektech, a proč né. Tak jsem se do toho pustil začal jsem mell charem aby jsem mohl mít nejlepší brnění a na vysokém lvl si chybjějíci inteligenci vykompenzujem predsa prstenama (pomyslel sem si) a tak jdu do toho.
Mohol som to striedať s Nm,CM rangedom, ale to by som nemal dostatočnu strenght.
Tenhle (nazveme to build) je mnou vyzkoušený, oveřený a 100procent funkční, v brzké budoucnosti dám také několik videí na muj youtube channel pro ty kteří si říkaji (jak vubec muže takovejhle charakter existovat, to není možný) nebo jenom tak pro zvědavce

JEDINA nevýhoda tohoto "buidu" je čas, musíte mít chuť, a mnoho času.

Inspiroval uživatele: [unknown]
Skaut

Postů: 130 (145)

- -
datum: 14.12.11 10:26
Mám takovou další poznámečku.
A nebo Návod a multi char
V DS 1 se JEDNOZNAČNE se hodí specializovat na boj se zbranemi (i když chcete být mág) duvod? Vysvětlím.
Tahle taktika se ale hodí pro lidi kteři to s DS opravdu myslím vážne a přesedí u neho nekolik let (zdravím Unknown) neboť tá výbava kterou potřebujete aby jse byli schopní mágove s mell charem je SAKRA naročná na nalezení.

Tu je vysvětlení: Začnite normál trénovat mell char až do lvl 112,115 (snadněj se to napíše ako řekne)
Od lvl 112,115 (radši 115 budete mít trošku vetší strenght a tím větší poškození zbraně) začnite trénovat NM, pak CM, a nakonec ranged.

Výsledek je takový: inteligence vám vubec nepřibudla (mnela by být nekdě na urovni 20,21, ale to absolutně nevadí). Neboď máme prsteny (armory,boty,rukavice,helmu,amulet)+inteligence, a to vám zdvyhne inteligenci min. na 50 (v mém případe to bylo 55 nebo 58 už nevím)

Takže ja to odporučam rozdeliť takto: Zbraň +520mana (existuje i více 720 jak se vám poštestí koupit to od prodejce jste fakt borci ja jsem ho jednou už skoro mněl, ale vypadnul mi proud ), tahle zbraň by nám mněla zajišťovat čtvrt many (o ostatek se postara to co dodáva inteligenci).
Helma +11inteligence a k tomu ješte +120many (celkem jednocuchý ji najít u obchodníka).
Rukavice +3 inteligence
Boty +3 inteligence
Luk +1,2 inteligence
Hrudní plát +4inteligence
Amulety,prstely all + 3 inteligence
A to jistý i na stranu opačnou čiže na stranu + strenght.
A pokud chcete mužete si taky najít +dexterity
Tohle je minimum co potřebujete aby jste mněli aspoň jak tak slušný statistiky na všechny strany. Mužete najít OMNOHO VZáCNEJŠí KOUSKY jako jsou například +7inteligence prsteny atď, JE TOHO MNOHEM VíCE.
A pokud jsi ješte chcete zdvihnout inteligenci, strenght, dexterity Meric Winderfal je na to jak stvořený.+ Je tam ješte dost natural … … (automaticky zkráceno)
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 27.03.11 21:40
pratele, nevim, kam priradit post, proto pisi zde ...

v kazdem jest jisty kus kreativity. zalezi, ma-li clovek zajem, chut jej predvest!

vyzyvam touto cestou ty (fanousci, priznivci - meze nekladeny), jez maji zajem jakkoli se zapojit (pomoc pri tvoreni).

temata; nove - kouzla, nepratele, predmety & efekty, herni novinky i vylepseni, design prostredi, pvp.

prikl.; nove prichoziho zaujme tema nova kouzla. sedne, par hodin popremysli, vymysli nekolik novych kouzel. nasledne vse posle na muj mail (obdobne plati i u jinych temat).

vyjimkou jest tema pvp - zde potrebuji vedet, co byste zrusili, co byste pridali (co vas bavilo atp.).

tez prosim o zasilani posty s tematem bugy, nedodelky 1.11, 1.11.1, loa. jiz delsi dobu sepisuji seznam chyb, ktere budeme postupne odstranovat.

dekuji vsem, jez mi jakkoli pomohou.

p.s.; mail naleznete v infu profilu (budto unknown@gemsite.cz ci vadura.j@seznam.cz).
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 14.06.10 17:22
zajimavy web ... ZDE.
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 20.05.10 15:52
web, sledujici vse okolo hry ZDE.

krasne concept art ZDE, ZDE, ZDE, ZDE.

pro pobaveni ZDE, ZDE, ZDE, ZDE.

* screen 2 - goblin female, screen 3 - karkulka ...
Templář

Postů: 990 (2526)

- - -
datum: 12.12.09 03:33
profik fiha ty expis nejak rychle

ja napriklad zacal jako spise mage a postupne sme skilly vyrovnaval a nejslasbi sem na ranged. sice ds uz nejaky ten rok nehraju, ale to je jako s kolem clovek nezapomene.

nikdy se ti nepodari docilit totalne vyrovnaneho bojovnika a kdyz ano tak vzdy budou nejake slabiny. u pve (player vs enviroment) jde spise o skill jak co kombinovat a jak se chranit od zraneni ci zabiti. no a kdyz uz znas vscehny potvurky tak s edaji predvidat i jejich pohyby a reakce. a pak uze je to sranda a muze si dat treba mod na hc 8 playeru
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 01.12.09 22:32
PTbull (1.12. 19:10):
chlape, takove veci res pres pm.
ZDE (playman je ofic cesky distributor cz).
Novic

Postů: 1 (1)

datum: 01.12.09 19:10
Prosím mohl by mi nekdo poslat patch 1.2?

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 01.12.09 13:53
profik (1.12. 07:47):
ne (veci nemaji vliv na rust atr).
str 75 - borec...

Baron (20.11. 19:40):
zacni m, po chvili nm.
urovne atr drz rovnomerne do doby, nez uznas za vhodne trenovat pouze nm. cm nechej na zaver (int by mela prevahu nad str).
Skaut

Postů: 130 (145)

- -
datum: 01.12.09 07:47
zdarec lidi.

Inspiroval uživatele: [unknown]
Novic

Postů: 2 (2)

datum: 20.11.09 19:40
Hoj prave sem zacal hrat DS1 a cem neco vediet ako mam expit aby som mal NM, CM a MELL aby sa mi nedokazily sila a inteligence. Ja by som to cel tak spravit ze aby sa mi zvetsovali skily aj na NM ,CM ,MELL tak ako keby som hral osobitne NM. pls poradte ak sa to da diki

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 12.11.09 12:05
NNN (7.11. 18:09):
vyse skillu melee, ranged zvysuje % presnost zasahu.

rychlost regenerace hp, mp urcuji atributy str, int.
Novic

Postů: 5 (5)

- - -
datum: 07.11.09 18:09
Ne, to nemyslím, když mám věc +2 k Melle, tak jestli to přidá nějaké vlastnosti (vyšší přesnost, rychlejší regeneraci)

Inspiroval uživatele: [unknown]
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 07.11.09 11:39
NNN (7.11. 09:41):
boj nablízko, a na str ?
Novic

Postů: 5 (5)

- - -
datum: 07.11.09 09:41
Na co mi je Melle u klasické DS?

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 02.11.09 17:30
unknown (1.11. 17:13):
i driv (taky vim očem mluvim )
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 01.11.09 17:13
profik (1.11. 14:33):
rid se dle atr - strenght, intelligence (vhodne z pocatku drzet na stejne urovni).

u vsestranneho chara je vhodnejsi, zacnes-li mensim durazem na str.
pote cvic melee, nature magic rovnomerne (nm ma vice % expu dmg v int). nakonec combat magic.

m lvl 115 je krasny. pocitam, ze u lvl 104 - 105 te opusti chut (vim, o cem mluvim).

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Stránka 1 z 21 : 1 2 3 4 > >>
Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.02847 s v: 11:04:26, 28.03.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne