Skor jupííí nové rovnejšie, prehľadnejšie, priamočiarejšie cesty, tento krát bez dungeonov, sttromov a okolitých skál, aby sa nám "náhodou" "nezasekla" kamera a aby sme mali lepší pohľa na boje skládajuce sa až z neuveriteľných dvoch utokov, vlastne jeden je obraný
A tým myslím že tam taju subojový systém z Witcher 2 silný utok, rýchlý utok a obrana.
Edit: Ak bude preferovaná platforma Xbox je to v háji už predom, nie že by som mal niečo proti Xboxu, ale viete ako s vačšinou hier preferovaných na Xbox dopadá.
Ale može to byť aj dobré znamenie Obsidian vydí ako zmrvili DS 3 tak to chcu napraviť (alebo ešte viac odfláknuť Boh vie?
Ak to chcu, ale napraviť nerozumie ich absolutne chabému pokusu zaujať s DS3, nerozumie vobec na aku kategoriu ľudí sa zameriavali?
DS3 muže hrát viac ako 1 mesiac (a to som asi aj prehnal' len "blázon"