Oznámení
Nové registrace zakázány, kvůli problémům s boty, na které není starý web stavěný. Síly jsou upírány k novému webu. Děkuji za pochopení.
Export/tisk/RSS
Postů: 180; Stránka 1 z 9 : 1 2 3 4 > >>
Mistr

Postů: 404 (546)

- - -
datum: 27.06.06 18:10
tento topic je urceny na diskusiu o vyhodach, nevyhodach a porovnavani sposobov boja s mecmi. to ake mate postavy sem nepatri. aj ked viem ze sa chcete pochvalit, je to v tomto pripade dost nevhodna informacia.

OT bude mazán.
EDIT: 7.8.06 16:55 - Psychopat
ako ináč, všakže
EDIT: 7.8.06 16:55 - Crazy Horse
Skaut

Postů: 130 (145)

- - -
datum: 24.01.11 17:41
No tak tady jsem mnel nejdřív pocit že lepší jsou Dvojručky hlavne kvuli pawers Waves of Force. Ale asi po 4 rozehráti DS 2 jsem vyskoušel Dvojručák a namaxoval jsem stun a powers (ohromujíci uder, Brutálni utok a utok otočkou, ale hlavne OHROMUJíCI UDER). A je to plošnej zabiják na více nepřátel dám ohromujíci uder a na bosakov brutálni utok a je K.O.

Ovšem pokud chcete mať max obranu a nechcete aby vás nekdo trefil nebo vám uberal z Hp tak jednoznačne štít. Uneho je paráni výhoda síla Provokace nálákam si je všechny pekne ku sobě a jak mám v skupince dalšího maníka s oboručním mečem ten tam klepne ohromujíci uder a je to vyřízené.

Pak tu máme dual wield wepons no tak o tom radši ani neříkam ELEMENTAL RANGE je absolutne ZNIČUJíCI předse jenom každou chvíli když char sekne a ubere 4000 tisíce Hp jak ne více tak to se pak celý Two hand weapons s brutal atackem muže bodnout, (síce nekdy to je pěkný i tam 40000 tisíc dmg je celkem nařez)

A jinak podle mně to výjde tak na stejno je to jenom o té estetické stránce.

Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 10.04.10 23:14
trubka (10.4. 22:18):
chapu .

ano, plati i v pripade, neses-li 2HW (obourucni).
Novic

Postů: 4 (4)

datum: 10.04.10 22:18
unknown (10.4. 17:33):
aha, a ked investujem bod do schopnosti zesilena zbroj, ktora nasleduje po spominanej barikade, zvysi sa mi zbroj o spominane 3% aj ked stit nebudem mat? dufam ze chapes moju otazku, vdaka za odpoved

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 10.04.10 17:33
trubka (10.4. 10:53):
ne.

barricade, jez popisujes zvysuje ucinnost stitu = shield armor, % block to melee/ranged attack.

reinforced armor (+... % k armor).

toughness zvysuje odolnost chara.

Inspiroval uživatele: [trubka]
Novic

Postů: 4 (4)

datum: 10.04.10 10:53
zdravim, chcel by som sa spytat, mam half gianta - specializacia na obojrucne zbrane a dost vysoky level. Moja otazka: ked investujem bod do stitu na prvy level, bude moja postava odolnejsia aj ked stit nebudem mat? lebo sa tam pise ze sa aj zvysi odolnost o 5% myslim, vdaka za odpoved

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 02.04.09 18:23
Zapoměl jsem topic dokončit...
Templář

Postů: 990 (2526)

- - -
datum: 26.03.09 23:02
unknown (26.3. 18:16):
to odpovidas sam sobe?
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 26.03.09 18:16
Ten topic byl o zbraních v prvním dílu.
Kouzla typu Shock Armor ve druhém dílu nejsou!


Inspiroval uživatele: [killerT]
Templář

Postů: 990 (2526)

- - -
datum: 04.03.09 07:16
unknown (28.2. 13:00):
to spis zalezi od toho jakou zbran mas. jake ma efekty a vubec dps atp. nelze jednoznacne rici co je lepsi. je to i otazka zvyku
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 28.02.09 13:00
Všichni:
No, postřehl-li někdo to, co jsem zde v předchozím topicu psal o zbraních 1 HW - 2 HW.

Pakliže se u 2 HW počítají % blokování štítu bez nutnosti mít 1 HW + S, znamenalo by to, že využitelnost štítu rapidně klesá.

A pro ty, jež namítnou AR musím kontrovat tím, že armor štítu vyvážím kouzly Magic Armor, Shock Armor (dohromady + 90 AR, navíc DMG způsobený el.výboji, jež brnění vypouští).

Jediným faktem zůstává rychlost.
Stačí se však podívat na čísla (od Psycha) a je i tato 'relativní' výhoda tatam...

Inspiroval uživatele: [killerT]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 01.01.09 17:37
menhir (11.6. 16:51):
Nejlepší... jak pro koho. Já si velice oblíbil Brutal Attack.
Ano, také je pravda, že 2 HW má lepší úběr a tak... prostě nastává to samé dilema jako u prvního dílu.

Tam je naštěstí u 2 HW počítáno ... % blokování štítu, ačkoliv štít nepoužíváte (děkuji (somik)ovi)!

Dle mého skromného názoru, se u druhého dílu nejvíce vyplatí mít 1 HW + S oproti ostatním větvím boje. Ano, je zde téměř nulový úběr, to nenyvracím, avšak s trochou šikovnosti a znalostí principů hry s tímto zaměřěním nelze zemřít. Má princezna s 1 HW + S zemřela pouze u Archmage, když nestačila včas uhnout střele z Agallan obelisk = death. Podruhé padla v dolech Kaderaku, když stála u rudého sudu (pužívám Rampage Mode), mlátila seč mohla a ten Uhn Miner místo ní hodil kus kamene do sudu poblíž něhož stála...

Chci říci, že zatímco v prvním díle je OPRAVDU LEPŠÍ mít 2 HW, ve druhém díle je ROUMNĚJŠÍ VOLIT 1 HW + S.
Novic

Postů: 7 (7)

datum: 11.06.08 16:51
ja bojuju obourucakama a mam s tim good zkusenosti
sily ubiraji vic ale zas nej elemental rage coz je co se tyce dmg nejlepsi ale jinak sou 2h lepsi


Inspiroval uživatele: [unknown]
Novic

Postů: 47 (109)

- - -
datum: 24.03.08 20:27
To chce mít věcičky, který urychlujou nabíjení sil, pak to jde jedna radost.
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 27.11.07 20:35
unknown (27.11. 20:30):
neríkal sem pred chvilkú že ked to neni nabité ?
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 27.11.07 20:30
Lord_Sp (27.11. 20:14):
To je síla u bojovníka(dvě zbraně).

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 27.11.07 20:14
unknown (27.11. 20:08):
niakej modík ?

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 27.11.07 20:08
Lord_Sp (27.11. 20:06):
Pustíš Waves of Force,je to...

OT-já!

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 27.11.07 20:06
unknown (27.11. 19:52):
jj v DS2 to platí ... jenom v tu chvíli nejsou nabité ty Powers ... mno specialní síli ... to mňa ide rozhodit ked proti mne uteká tucet debilkú z trapníma díčkama a já je nemám čím smest jenom je pojednom sekat ....

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 27.11.07 19:52
killerT (27.11. 15:31):
Správně,hlavně přesně načasovaná taktika dělá úspěšné souboje.
Ve dvojce platí v maximální možné míře.

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Stránka 1 z 9 : 1 2 3 4 > >>
Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.02374 s v: 02:14:35, 24.04.19 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne