Kdyz jsem s brachou zkousel LAN multiplayer v DS2 po HAMACHI, tak se s zeleznou pravidelnosti stavalo: v lobby (tam kde se zakladaji hry) jsme byli oba, po zalozeni se ten kdo hostoval (zakladal) ztratil... on sice vytvoril hru, ale ta v lobby nebyla videt. Vyherni otazka... proc? Jednoduse proto, ze se hra nezalozila na IP HAMACHI, ale na IP lokalni sitovky. Takze jsem problem vyresil takto (server-side):
1. prihlasit se na hamachi
2. spustit DS2
3. zakazat sitovku na internet
4. hostovat hru
5. povolit sitovku
6. reconect hamachi
V lobby jsou pak takto vytvorene LAN hry pres HAMACHI sit videt a jde se do nich pripojit.
Bohuzel u DS2:BW se zacalo dit to, ze kdyz se hraci (zkouseli jsme to ve dvou) pripoji do hry, daji READY TO PLAY a pak host odklepne START GAME, tak to hostovi sice zalozi a on jede, ale klientum (ostatnim hracum), to vypisuje: host is creating game...
game was created...
joining to game...
please wait...
a pak to vyhodi
unable to connect...
a
pls check support at web page: ...
MP (multiplayer) v DS2 fungoval tak, ze po START GAME to pripojilo vsechny klienty soucasne. To ze DS2:BW zalozi server a pak teprve pripojuje klienty mne svadi k tomu, ze by melo jit se pripojit dodatecne, ale nikde jsem tam na to nenasel zadnej buttonek... pouze READY / NOT READY, ale to samo o sobe me do herni mapy nehodi
Zkusim jeste ocheckovat (fuj, to je slovo) ten support web a procist nejaky fora na gas powered games pripadne na hamachi, a treba se dozvim, proc to maji tak zpraseny.
Inspiroval uživatele: [klouma]