Oznámení
Nové registrace zakázány, kvůli problémům s boty, na které není starý web stavěný. Síly jsou upírány k novému webu. Děkuji za pochopení.
Export/tisk/RSS
Postů: 76; Stránka 4 z 4 : <<< 1 2 3 4
Novic

Postů: 3 (4)

- - -
datum: 09.02.06 12:24
(Crazy_Horse 14.12.05 v 16:35):

No jak tady etu tak poicházím na to že jsem totalní amatér a muj lv.44 se vubec nechyta.mam postavu co mi dava s se skillmi navíc 130%combat magic ale oproti vam to asi je nic moc.a taktika je yhruba stejna jak popisujete.mag na energy orb dm-600 a pocník NM ma na chvili nesmrtalnost což mi pomaha.vyhravam tim souboje a celkem to vzchází. spiš mi zajímá jak dlouho hrajete na lv. cca 80???
Templář

Postů: 990 (2526)

- - -
datum: 15.12.05 21:50
(el_diablo 15.12.05 v 13:40):
no takhle slozite bych to neresil to ja bych jen zacal trenovat cm a vzal bych si treba ty blesky no a body no tak nejak co pridava k tem bleskum nebo k tomu death. proste bych jel na co nejvetsi damge a davt nekde vubec 20 a jeste k tomu na mercenary je zbytecny vem si pak treba narazis na dobry kouzlo co nespada pod blesky nebo pod death a bude te to stvat. nech si treba nejaky v zaloze planovat je sice pekny ale ja planuju tak nejak co bude za tak 1 az 2 hodiny. urcite ne kam dam body zitra natoz za tyden 8)
Mistr

Postů: 404 (546)

- - -
datum: 15.12.05 15:23
tak za prve, taky podrobny vypis sem nedavaj, pretoze silne pochybujem ci to bude niekto studovat
ale k veci, death magic je fajn, ale ako som spominal je tu otazka imunit, na druhej obtiaznosti natrafis na potvory imunne na death magic. aj na lightning. aj na oboje dokopy :) takze bud si pocvicis aj nejaku nature magic alebo spravis kombinaciu death/fire. zatial som nestretol takych co by boli imunny na death aj na fire. (ale mozno sa mylim)
a za tretie ohladne rozdelovania bodov. to je vec ktoru musis posudit sam, ako to budes hrat tak budes vidiet ze niekde potrebujes pridat tak tam pridas. zalezi od tvojho stylu, neexistuje na to nejaky vzorec.
neoplati sa davat az 20 bodov lebo viac ako 20 mat nebudes aj ked si das veci co ti to zvysia. nefunguje to ako v diable. tak 17-18 je optimalne. zvysok si zvisis handrami a tie body usetris.
ice elemental je super, zdrzuje za obvykle pri magovy a ked nastane mela tak moze pouzit mrazivu auru (funguje aj na imunnych na ice) ak si nepridas aj nejaku melee potvoru tak rataj s tym ze budes casto utekat :)
Skaut

Postů: 5 (22)

datum: 15.12.05 13:40
(Tassadar 15.12.05 v 13:26):

Predem se omlouvam, za opakovane posty, kdybych mel pravo na smazani davno bych to udelal. Proste jsem si nevsim jak to funguje.

Smarja! To mu teda nezavidim, a sobe taky ne..chtel bych neco editnout v mem buildu:
Postup jak bych prideloval body by vypadal nasledovne(odshora dolu)

Devastation: Lv.10
Dodge(ranger): Lv. 1
Fortitude: Lv. 1
Survival: Lv. 1
Grim Necromancy: Lv.10
Vampirism: Lv.10
Debilitation: Lv. 5
Dodge(ranger): Lv. 5(16% evade)
Fortitude: Lv. 4 (18%navic)
Survival: Lv. 4(27%resist)
Briliance:Lv.1
Skaut

Postů: 5 (22)

datum: 15.12.05 11:31
Takze jsem trosku patral a postnu sem svuj build. Je to klasicky CM s specializaci na death magic. Zajimalo by me, jestli se vubec vyplati jet jinou magii nez death. Z toho co jsem cetl je alfa a omega prave vampirism.
Devastation: Lv.20
Debilitation: Lv. 20
Grim Necromancy: Lv.20
Vampirism: Lv.20
---------
Dodge(ranger): Lv. 5(16% evade)
Fortitude: Lv. 4-6 (18%-24%hp navic)
Survival: Lv. 4-7(27%-38%resist)
---------
Natural Bond: Lv.1-5
Briliance:Lv.1-5

Takhle na papire to vypada hezky,ale ja spise uvazuju o tom JAK ty body v prubehu hry rozdelovat. Napada me(predpokladejme cca 50 bodu v ramci mercenary obtiznosti):
Briliance:Lv.1
Devastation: Lv.20
Debilitation: Lv. 5
Grim Necromancy: Lv.1
Vampirism: Lv.10
Dodge(ranger): Lv. 5(16% evade)
Fortitude: Lv. 4 (18%navic)
Survival: Lv. 4(27%resist)


Pet ze zacatku Ice elemental,pak nevim.
Co vy na to?
Templář

Postů: 990 (2526)

- - -
datum: 15.12.05 07:57
(Crazy_Horse 15.12.05 v 07:18):
jasne i ja mma u svyho lucistnika asi 17 u toho co dava % navic do HP. 8)
Mistr

Postů: 404 (546)

- - -
datum: 15.12.05 07:18
(Patrokles 14.12.05 v 20:52):
da s pridavat aj do inych zamerani. inac by som to neradil. podmienkov je len dosiahnuty level. a tie skili o ktorych hovorime su na 1 levely. takze v pohode.
Templář

Postů: 660 (1366)

datum: 14.12.05 20:52
No prubnu to ale mam dojem ze jsem to uz zkusil a neslo mi to pridelit... :o/ Zitra reknu vic :o)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 14.12.05 19:37
(Patrokles 14.12.05 v 19:14):
Skillbody ti poibývají za celkový level. Jde jen o to udilat aspoo 1 level v meele, ranged abys pak mohl poidávat do skillu na life a dodge.
Templář

Postů: 990 (2526)

- - -
datum: 14.12.05 19:19
(Patrokles 14.12.05 v 19:14):
no levely ti to do skilu da uplne stejne v tom neni problem problem je podle mne v tom jak ti bude nybivat sila, obratnost a inteligence. a stejne te to jenom oslabi jak v melle tak i v tom co cgces zacit podle mne by bylo dobry treba delat dve ale nejak tak stejne.
Templář

Postů: 660 (1366)

datum: 14.12.05 19:14
((somik) 14.12.05 v 17:57):
Jak je t s tím rozdáváním skillu? Tzn, že když už jsem na lvl 57 meele a tei zaenu kouzlit nebo lukovat :o) tak mi to skilly nepoidá??? Zatím teda se mi zdálo že ne :o(
Gladiator

Postů: 375 (1241)

- - -
datum: 14.12.05 18:08
ja taky rukavise ze sady lichovo dedictvi nebo tak nejak 8)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 14.12.05 17:57
Zamioení na lightning je taky super. Se silou nahromadiný náboj a s patoieni nasázenými skilly je to slušná damage a ješti s mythrilhornem co na sebe naláká nepoátele. Ovšem je to potoeba zkombinovat ješti aspoo s nieím. Napo s fire magic.
btw: meele na life a ranged na dodge se hodí na každou postavu u maga bych ješti doporueil 1 skill do nature na šetoení many
Mistr

Postů: 404 (546)

- - -
datum: 14.12.05 17:54
nenosi nic zaujimave, take klasicke unique 8) hlavne aby to pridavalo do skilov, do int. a trochu do life. a nepouzivam palice ale tie bojove rukavice ci co to je. viac sa mi osvedcily.
Gladiator

Postů: 375 (1241)

- - -
datum: 14.12.05 17:33
Ja bojuju s mym CM magem taky. Mam u nej nejaky death magic. Ono to ma damage nejakej 1000- 1700 a jeste k tomu to bere az nejakejch 100 zivotu na jedno zakouzleni takze potvrzuju to tvoje tvrzeni ze CM se vYplati pouzivat protoze je to takova stredni cesta. Jinak jsem se chtel zeptat. Jaky pouzivas brneni na Combat magic magovi???? Ja u nej mam Rehuv habit a nejaky rrehovi rukavice a helmu licha a je to docela bozi, protoze mi to pridava hafo zivotu- takze combat magic is very good
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 03.11.04 14:42
"legální mapa" nepřidává 10 levlů za jednu příšeru (tzv. levelovací mapy)
většinou to býva u takové mapy napsáno zda je změněn poměr přidělování expirencí apod.
Stránka 4 z 4 : <<< 1 2 3 4
Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01769 s v: 06:47:39, 14.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne