No tak z Combat maga urobili v DS 2 riadnu OP postavu, momentálne hráývam za 6 mágov 3 zameraný ma CM, 3 na NM s Buffom rozdelujucim expy medzi CM a NM
10 000+many
S Corossive Eruption a Gravity Stone to ide ako nuž máslem.
Ale zas to je vykompenzovali to ich životom neprajem vám zažiť chodiť s 3000 hp na elite (one hit one kill), bez summon bondu (prenáša dmg ktoré dostanete na vyvolané potvory) nemáte šancu.
S 3-4 CM mágami hodím všade naokolo Corrosive eruption a potom už len so zvyšnmi 2-3 NM mágami hodím gravity stone nech su pri explozií corossive eruption čo najbližšie k sebe.
Alebo možete tento postup použiť aj opačne.
Idem vyskušať build zameraný na aether blast a a summon provoke.
Mám armom +76% summoned creature dmg, vyvolané potvory maju pri summon fortitude lvl 20-25 približne 10 000 + hp a použitím earth embrance a vymaxovanom skille envelonping embrance (25-30lvl) im zvýšim hp o 100+% na približne 21 000+hp
čo je na 3 lvl síly aether blast už pekný výsledok a to nehovorím o tom ak hráte so sucubus modom a tu silu máte na lvl 4 to už je potom pekný marazmus ktorého dmg sa vám može vyšplhať zo začiatku (na lvl 100) na 50 000 pri lvl +- 200 sa dmg pohybuje už na urovni 120 000
Horšie to je s nepriateľmi imuných na death magic (ktorých je v mode ktorý hrám doslova požehnane) .
Vtedy nepomáha nič
vačšina powers v CM je založená na death magic.
Ale predsa len použijem chain lighting (ktorý sa mi najviac osvedčil) 7-12 zastunovaných mobov sa vždy hodí a ja možem využiť tých niekoľko sekund na odbehnutie do dostatočnej vzdialenosti.
Normálne vidím tých 12 postáv so sucubus modom 2 hráči, jeden s partiou plnou mágov a druhy s mell charaktermi a 1-2 lučištníkmi.
Druhý hráč používa mell chara so štitom ktorý je neustále vpredu a naháňa na seba mobou pomocou Provoke power, prvý hráč používa gravity stone všetkých mobov … (automaticky zkráceno)