Oznámení
Nové registrace zakázány, kvůli problémům s boty, na které není starý web stavěný. Síly jsou upírány k novému webu. Děkuji za pochopení.
Export/tisk/RSS
Postů: 46; Stránka 1 z 3 : 1 2 3 > >>
Skaut

Postů: 130 (145)

- -
datum: 16.10.15 20:32
VŠETCI SEM http://siegetheday.org/?q=node/1607&page=8 všetkým absolutne odporučam vyskušať.
Gladiator

Postů: 38 (94)

- - -
datum: 04.08.15 06:31
Ve volné chvíli oprašuji staré hry a po 10 letech přišla řada na DS :)
Večer přeinstaluji wincky a jdu pařit
Skaut

Postů: 130 (145)

- -
datum: 09.04.15 17:52
Určite ne, odsáva život pomocí magie, čiže je to magie.
EDIT: No tak idem otestovať portnutie party z SP mapy do ďalšej SP mapy (napríklad z Kingdom of Ehb, do mapy Legends of utrae a dalších)
No píše mi že "That Save game does not exist"
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 06.04.15 21:23
(somik) (19.3. 15:39):

tak zas nějaké info:

nezdálo sye nám jak funguje redukce magie.. tal sme to zkontrolovali a zjistili, že funguje správně, ALE příšery, u kterých by jste řekli že mají čistě magický útok (třeba Ghost), jsem zjistil, že se jejich útok skládá z fyzického A magického útoku.

což mi přijde trochu jako zrada.

Co vy nato, měli by mít čistě magický útok, nebo ne?
třeba u rectora(punisher) - taková ta červená hlava co po vás střílí ohnivé lebky bych bral že to má oboje... majzne vás lebkou, která hoří .. fyzické+magické.. budiž, ale ghost co z vás odsává život a je to fyzické?...

zajímal by mě váš názor.
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 04.04.15 20:17
(somik) (19.3. 15:39):

Takže jsem důkladně prověřoval jak to je s tim bugem u štítů:

bug se týká pouze případů, kdy na sobě máme něco co má vlastnost "+ X% chance to BLOCK magic"

tato vlastnost se interně skládá z vlastnosti +X% chance to block nature magic a +X% chance to block combat magic.

oboje hodnoty jsou nastaveny nastejno, takže se to navenek tváří jakože to je stejné.

Co se hodnoty pro combat magic týče, je v poho.

šance na blokování nature magic je však buglý, a to tak že se ta hodnota nepřidává do blokování nature magic, ale protože se blokování magie počítá později, tak přepíše hodnotu u blokování meele -> a tady vzniká náš bug...

pokud není na štítu vlastnost blokování magie, tak stačí reequipnout štít. pokud ale máte na štítu blokování magie, tak máte smůlu - reequip nepomůže...

mimo jiné to taky znamená že když do vás budu pražit nějakým NM kouzlem, tak vám žádné blokování nepomůže ;) (CM kouzla to blokuje správně)

řešení? nejdřív skusim vlastní přepočet statů pro blokování magie a meele, když to neklapne, tak se kouzla u monster přeřadí všechny do třídy combat magic (na sílu/vzhled kouzel to nemá vliv) a vymaže se všude blokování naturemagic. Nevýhoda druhého řešení by byla v PvP, kde by jste neměli žádné blokování proti NM.

EDIT: takže jsem ještě prohlíd kouzla a monstra mají všici kouzla vedená jako combat magic, takže řešení udělám tak, že z vlastnosti "chance to block magic" odeberu buglou vlastnost platící pro natue magic a bude to vyresene. V PvP to moc vadit nebude, pač NM je na chary obecně slabší než CM, takže to snad taková katastrofa nebude. Pokud ano, tak to pořešíme později :) (třeba přidáme spešl redukci na magii pouze pro NM... )
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 21.03.15 06:34
(somik) (19.3. 15:39):

mimo jine jsem zjistil ze stit(a hul) buguje kdyz menim knizku s kouzly, musim pak znova nahodit stit i hul, aby to bralo staty.

zvuk pro kriticky zasah je jiny, rozbal si mod a poslechni si oba ;)

jinak ze bedny apod. davaj porad zvuk pro "piercing" vime, zatim neresime... se pak musi udelat extra zvuky pro tento typ materialu. momentalne je ten zvuk nastaven obecne pro vsechno, na vic ted nejni cas.

kriticky zasah sejme priseru hned, bez ohledu na to kolik ji zbyva zivotu (5 nebo treba 16000) a bez ohledu na jeji armor.

mimo jine jsem opravil svitek se summon_helper (kdyz vyprsel, tak nevyhodil co posbiral a sezral to
), a hodil jsem ho do obchodu (zatim jen v regular a veteran )

mimoto jsem pro regular a veteran upravil bossy aby byly immuni vuci critical_hit (jinak se stalo ze si sejmul velkyho draka na jeden zasah ;)

aktualni mody jsou opet v zamcene sekci
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 19.03.15 15:39
Psychopat (16.3. 17:12):
Tak kdyz to testuju na DS, tak bug u stitu se da obejit tak, ze ho hodis na zem a seberes, pritom musis mit prazdny misto na stit aby se ti rovnou dal na postavu, ale nesmis mit aktivni luk.
Kdyz budes mit v ruce luk a prehodis na mec tak je porad nefunkcni.
Kdyz mas hul a spravne nasadis stit tak se pocita block z hole i ze stitu.
Kdyz mas mec a spravne nasazeny stit a prehodis na kouzla tak se porad pocita block stitu tak jako s holi.
Hole funguji bez potreby hazet je na zem, ale funguji i kdyz pouzivas luk. Vsiml jsem si toho diky uber 0.4 Fakt super tabulka
A ted otazka ... ten zvuk co jste dali do toho modu pro piercing je stejny jako pro critical? A co vlastne dela critical hit?
Jo a sipove pasti (sudy a bedny co z nich vyleti sip) davaji piercing nebo crit porad. Aspon na malym lvl to pozoruju.

Inspiroval uživatele: [Psychopat] [Psychopat] [Psychopat]
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 16.03.15 17:12
(somik) (16.3. 16:28):

je to na ds. loa nevim, zkus a uvidis. uber urcite v loa nejde.

Inspiroval uživatele: [(somik)]
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 16.03.15 16:28
Psychopat (15.3. 20:53):
Tohle jsem nezkoušel, ale hodně zajímavé. Určitě na to juknu.
Ještě otázka, to je na ds? Na loa to půjde?

Inspiroval uživatele: [Psychopat]
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 15.03.15 20:53
Psychopat (15.3. 11:15):

tak sem skusil critical...

byl vypnuty (0%)

tak sem ho skusil nastavit na 100% ... a jo... funguje...

momentalne je nastaven na 1% a uvidime jake to bude. Hodnota je videt i v inventari.

potrebne mody opet ke stazeni v GCMS sekci

Inspiroval uživatele: [(somik)]
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 15.03.15 11:15
(somik) (9.3. 20:57):


skoušel si taky critical hit ?

Inspiroval uživatele: [Psychopat]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 13.03.15 18:21
Crazy_Horse (27.2. 21:55):
však snáď zahráš, až mapu Tale of Argona (původně somikova mapa) dokončíme. věřím, že Tě to zláká ;)

prozradím toliko, že vypadá nemálo zajímavě ...

všici ; na mysli neklesejte, páč Psycho dělá seč může prvé poslední pro stránky, hru ip., ip.
držte palce mu

própo - ohledně přivolávání
existuje krom jiné svitek pro přivolávání NPC (summon NPC spell mod), jež lze využít v družině

p.s. - takéto věci osobně nehledám, ač nápad hezký ;)

krom toho jsem v skriptu čtal, že vyjma rychlostí fastest attack speed napsali GPG také rychlost super attack speed :O
teď nevím, zdali byla zakomentována ... čili nevyužitelna (žel, nic takové ve hře nejni)
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 12.03.15 16:08
(somik) (9.3. 20:57):

Seš dobrej

Páč byl teď unknown u mě doma o víkendu, jsme to otestovali, a opravdu funguje... akorát jsme to zjistili oklikou...

našli jsme soubor který obsahuje zvuky které vydávají potvory při zásahu: mají tam být tři druhy pro zásah: když udělíš poškození pod 50% toho co můžeš (tento zvuk znáš, ten tam je) , když udělíš poškození nad 50% a critický zásah. tyto dva tam chybí a jsou použity zvuky pro zásah pod 50%. Skusili jsme tedy pro šípy při poškození nad 50% namixovat zvuk z letícího šípu a inverzního zvuku zásahu bandity - a hle máme funkční detekci piercingu pro obrněné nepřátele.

Do zamčeného tématu jsem ti hodil odkaz na tento mod a mody co jsme dělali spolu, ale asi je nemáš kompletní.


GCMS tema
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 09.03.15 20:57
Psychopat (8.3. 13:25):
Piercing Damage pridava tolik kolik je psany s tim ze ignoruje armor.
s lukem jsem daval poskozeni 27-31 a kdyz jsem mu pridal 100-100 Piercing Damage tak bylo poskozeni 127-130. Melee napred poskozeni 5 a pak 105

Inspiroval uživatele: [Psychopat] [Psychopat]
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 08.03.15 13:25
(somik) (7.3. 19:28):

a co piercing damage co mívají některé zbraně, si skoušel?

(třeba add 20-50 piercing damage) ??

Inspiroval uživatele: [(somik)]
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 07.03.15 19:28
Psychopat (7.3. 17:12):
Ano, i pro luky.
Zajimava cisla.
v tabulce v invntari melee damage 146-196, melee skill 0, damage do prisery bez piercing zasahu 7 a s piercing zasahem byl damage okolo 170
v tabulce v invntari ranged damage 100-140, ranged skill 112, damage do prisery bez piercing zasahu 60-65 a s piercing zasahem byl damage 100-110
Vypada to, ze skill ovlivnuje jak velky damage das

Inspiroval uživatele: [Psychopat]
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 07.03.15 17:12
(somik) (7.3. 09:36):

skoušel si piercing i pro luky ?

Inspiroval uživatele: [(somik)]
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 07.03.15 09:36
Psychopat (3.3. 20:26):
Kdyz jsem to testoval poprve tak jsem mlatil Krug Scavengera (prvni prisera na kterou narazis hned u Eldimu), ktery mel akorad zvednuty HP, no a on nema armor takze to nemohlo fungovat Na kostlivcich okolo zamku v Hirothu uz bylo poznat ze to neco dela.

Inspiroval uživatele: [Psychopat]
Siegemaster

Postů: 183 (492)

- - -
datum: 03.03.15 20:26
(somik) (26.2. 20:13):
drobný detail: jak si dokázal aby fungoval piercing hit ? ... pokud vim tak co sme to testovali naposled, tak nefungoval ani s vecí které jsme vyrobili 100% piercing. Jinak dobrý postřehy...

Inspiroval uživatele: [(somik)]
Mistr

Postů: 404 (546)

- - -
datum: 27.02.15 21:55
(somik) (26.2. 20:13):
najviac sa mi paci ten zvitok co moze vyvolat bossa.
keby som to este hral, tak do toho urcite idem :)

Inspiroval uživatele: [unknown]
Stránka 1 z 3 : 1 2 3 > >>
Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.02236 s v: 19:30:09, 16.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne