Oznámení
Nové registrace zakázány, kvůli problémům s boty, na které není starý web stavěný. Síly jsou upírány k novému webu. Děkuji za pochopení.
Export/tisk/RSS
Postů: 382; Stránka 5 z 20 : <<< 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 26.11.07 16:09
unknown (26.11. 16:05):
...
()()()()
()()()()
()()()()
... : ..

oneho mudrcové dalo by sa urobit mód kter povoluje posílit vyvolaných tým kúzlem co ide iba na singl aby to išlo aj na multi ?

Inspiroval uživatele: [unknown] [Matt]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 26.11.07 16:05
Lord_Sp (26.11. 16:02):
Ještě zeď...

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 26.11.07 16:02
unknown (26.11. 09:45):
\ /

!!!
/ \
/ \
sry ruky sa mi tam nedali

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 26.11.07 09:45
killerT (17.11. 02:35):
Ano,to platí u všech kouzel.
Já zjišťoval,jaká je procentuální šance na max lvl kouzla.
Nevíš prosím tě?

Lord_Sp (17.11. 10:02):
Nemaluj čerta na zem!

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 17.11.07 10:02
killerT (17.11. 02:35):
... co ubil sam sebia ?

Inspiroval uživatele: [unknown]
Templář

Postů: 990 (2526)

- - -
datum: 17.11.07 02:35
unknown (16.11. 13:38):
ucinost skilu sem krasne vyzkousel s patroklesem a je to opravdu tak cim vyssi skill tim vyssi ucinost (presnost)

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp] [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 16.11.07 13:38
Lord_Sp (15.11. 16:24):
I to je možnost.

(somik) (14.11. 21:53):
Tak jsem to zkoušel.
Nechal jsem mlátit nepřátele,téméř co rána,to zásah.
Ale,přepnul jsem ze zbraně na luk.
Zatímco u zbraně platilo,co zásah od nepřítele,to rána,tak u luku toto vůbec neplatilo.
Takže jsem z toho paf...

Inspiroval uživatele: [killerT]
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 15.11.07 16:24
unknown (15.11. 11:03):
hmmm to se mi niak nezdá ... taká malá šanca ... alebo je to dané tak že ked ten príklad fireshot armor vypluje fireball tak trvá určítý čas ( pár sekund ) než sa to znova nabije a je to pripravené flusat dálej :P

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 15.11.07 11:03
Lord_Sp (14.11. 19:53):
To máš pravdu,ale psal jsem toto již níže-vyšší učinnost vyplývá z vyšší úrovně.
Viděl bych to na cca,zhruba 35% šanci při max lvl daného kouzla.

(somik) (14.11. 21:53):
Je to ASI pravda,přezkouším to a řeknu...

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 14.11.07 21:53
unknown (14.11. 16:05):
Já myslím, že by to mělo být co zásah to akce patřičného kouzla. Jeslti chceš tak se naboostuj a pusť na sebe jednu slabší příšeru, nech ji ať do tebe mlátí a podívej se jak to funguje

Inspiroval uživatele: [unknown] [unknown]
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 14.11.07 19:53
unknown (14.11. 18:31):
newim newim ... vracat útok to má v popisu práce , podla levelu sa určuje účinosť ... ale schválne typnem si 75% ?


Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 14.11.07 18:31
Lord_Sp (14.11. 17:13):
No,to je to,proč to řeším... ,zajímá mě procentuální šance na zásah.

Asi zase skripty.

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 14.11.07 17:13
unknown (14.11. 16:05):
no firebal to vypluje po každé ked ťa zasáhnú alebo né ( alebo ten shock) ?

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 14.11.07 16:05
(somik) (14.11. 00:29):
Prosím tě,jaká je průměrná šance při nabootování kouzly typu Shock Armor,Frigid Armor,Fireshot Armor aj. na vypuštění blesku,zmražení,vypuštění ohnivé střely?

Dá se to vypočítat vynásobením inteligence X úroveň dané magie(případně kouzla)?

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp] [(somik)]
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 14.11.07 00:29
unknown (13.11. 22:18):


Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 13.11.07 22:18
(somik) (13.11. 21:47):
Aha,no moment!
Ve skriptech hry by jsi se to měl dovědět!
Říkali jste,že tam se doví člověk ŮPLNĚ VŠE O HŘE!

Inspiroval uživatele: [(somik)]
Siegemaster

Postů: 301 (511)

- -
datum: 13.11.07 21:47
unknown (12.11. 06:43):
No ale já myslel že nevím kolik to bude many za 1s. Takhle nevím co si pod tím predstavit.

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 12.11.07 06:43
killerT (10.11. 01:34):
Ale dozvěděl jsem se co potřebuji.

(somik) (9.11. 16:23):
To poslední mi nějak nedošlo(s tím projevením).
Projevit by se to mělo rychlejší regenerací... ,čím jiným?

Inspiroval uživatele: [(somik)]
Templář

Postů: 990 (2526)

- - -
datum: 10.11.07 01:34
(somik) (8.11. 15:27):
heh tomu rikam strucna odpoved.-)
unknown (7.11. 21:38):
taky si myslim. nic mene psycho a somik mne mozna opravi.


Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 09.11.07 20:39
(somik) (9.11. 16:23):
Děkuji,spočítal jsem si to z toho vzorce-zajímavé číslo.
Stránka 5 z 20 : <<< 2 3 4 5 6 7 8 > >>
Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.03955 s v: 17:25:06, 14.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne