Oznámení
Nové registrace zakázány, kvůli problémům s boty, na které není starý web stavěný. Síly jsou upírány k novému webu. Děkuji za pochopení.
Export/tisk/RSS
Postů: 382; Stránka 3 z 20 : <<< 1 2 3 4 5 6 > >>
Novic

Postů: 115 (141)

- - -
datum: 01.03.09 10:23
Lord_Sp (1.3. 09:40):
hura konecne se nekdo zapojil:)
Skaut

Postů: 682 (1300)

- -
datum: 01.03.09 09:40
brankman (28.2. 16:15):
tak ok no když jen vy 2 ja sem chodit nemosim :)

Inspiroval uživatele: [brankman]
Novic

Postů: 115 (141)

- - -
datum: 28.02.09 16:15
unknown (28.2. 16:10):
jj mimochodem !OFF-TOPIC! uz sem chtel napsat .. ze .. ze mi je to jedno ze pisu OT protoze posledni dobou vidim jen nas dvaja online.. ale budu to dodrzovat :)

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 28.02.09 16:10
brankman (28.2. 15:43):
Já se za tu dobu, co jsem na světě naučil toto:
Hlavně se příliš netěšit. vysoké oček přináší vysoké zklamání.

Ale jsem rád, že se tak těšíš.
Toto raději piš přes PM, kvůli ... no ... OT?


Inspiroval uživatele: [brankman]
Novic

Postů: 115 (141)

- - -
datum: 28.02.09 15:43
unknown (28.2. 12:43):
(OT) :) i tak mi bude ctí:)

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 28.02.09 12:43
brankman (28.2. 10:49):
Tak to budeme dva.
K NM mne dotáhl (somik), já spíše (alespoň do té doby) preferoval CM (kouzla jako Meteor Storm, Cyclone of Fire... no, snad mi NM vydrží!).

Zase mne nepřechval, mám se ještě mnohé co učit.
Zvláště pak co se komb v NM, CM tyče.

Inspiroval uživatele: [brankman]
Novic

Postů: 115 (141)

- - -
datum: 28.02.09 10:49
unknown (27.2. 22:01):
rozhodně preferuji NM .. sem tak asi zalozenej ze musim v kazde hre mit kouzelne schopnosti prirody nez (útoku).. těšim se že si s tebou někdy zahraju:)

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 27.02.09 22:01
brankman (27.2. 16:44):
OT (ne z tvé strany - ode mne), omluva.

Stále platí.
Pokud by se nám to podařilo dát dohromady, i s Wesleyiem byla by to neskutečná bomba!

Je vážně škoda, že (somik) již nehraje.
Hrát s ním, když měl chara NM byl neskutečný zážitek!

Dodnes na ty hry vzpomínám...

Co preferuješ NM či CM?

Inspiroval uživatele: [brankman]
Novic

Postů: 115 (141)

- - -
datum: 27.02.09 16:44
unknown (25.2. 19:10):

uz v predeslem foru sem si precetl o tom ze by sis rad zahral a ted znovu mluvim o tom ze az bude pc ok tak bych si zahral a docela rad bych se priucil kombinacim v NM:)

Inspiroval uživatele: [unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 25.02.09 19:10
killerT (24.1. 13:24):
Příklad Grand High Siegemastera oproti jednosměrné specializaci:

(protivníci - místo Hiroth)

GHS použije např. Storm, poté použije Draw Near, na hlouček kostlivců u sebe použije Shock Wave, než-li se přiblíží použije Shared Pain, jsou-li u chara zakouzlí Cyclone of Fire = než protivníci přijdou na vzdálenost meče mají 1/2 HP, či méně v závislosti na užitých kombech kouzel.

Jednosměrná specializace (NM) použije Summon Green Drake (libovolné v závislosti na výši lvl NM), na přivolaného zakouzlí Draw Near, poté použije Lightning Bolt, přivolaný padne. Nyní přichází kombinace Shock Wave/útočné s max DMG. Když protivníci přijdou na vzálenost meče lup Kill...

Jak vidno z výše popsaného, kombinace všeho je smrtonosná.

Také mám 'všeuměla' ne tak silného jako kill, časem... nechte se
překvapit - stále expí!

(komba kouzel u NM jsem si nevymyslel - viděl (spíše však cítil) jsem je na vlastní kůži při PvP se (somik)em, dostal mne!)

Ano milý brankmane, věřím ti. Vím, že např. (somik) zbožňuje trpaslíka, také NM.

Tak jsem si vytvořil nový char - trpaslík NM ((somik) bude mít doufám radost. Nesmírně mne to za něj baví! udělal jsem jej kvůli němu, je to vážně řež.).

Také musím vyčinit tobě Lorde!

Tato hra není jednoduchá rubanice, nikoliv z pohledu čarování. Kouzlit zvládne každý, umět s grácií sobě vlastní v tom daném okamžiku použít TO NEJEFEKTIVNĚJŠÍ kombo kouzel (zvláště NM) vyžaduje MNOHO ZKUŠENOSTÍ s oborem té které magie.
Já se například učím od (somik)a.
Co jsem s ním hrál, snažím se nazpaměť jeho komba, efektivní užití v praxi... to je poněkud jiné kafe.
Je to poněkud křečovité, mívám také opravdu povedené akce.

Inspiroval uživatele: [brankman]
Novic

Postů: 115 (141)

- - -
datum: 29.01.09 14:21
v tom mas pravdu unknowe ze to casem lidi omrzy.. nevim proc ale jsem jiny a nedokazal bych hrat za nic jineho nez za maga.. a kdyz me hra zacinala nudit, sel sem si zahrat s kamaradem ktery byl zpusob neco jako lord. Nabehl do davu a busil (magii nemel este vytrenovanou) a ja stal zanim a plosnymi utocicimi kouzly jsem ho podporoval a healoval. :)
Templář

Postů: 990 (2526)

- - -
datum: 24.01.09 13:24
ja vzdy preferoval kombinaci. sice z vas nebude nejlepi mag ani nejlepsi melar ale vyplati se to. muj styl je nabehnout do davu a stridat plosne kouzla s melle.

Inspiroval uživatele: [unknown]
unknown

Anonym

datum: 12.01.09 14:51
Crazy_Horse (1.1. 15:19):
Když se na to dívám zpětně, neřekl bych, že jsem napsal to (naprosto)to samé do puntíku.

Psycho mluvil o kouzlech, jež uberou více než 50% z celkového mn. MP. Po tomto naboostování se IHNED napiješ, kouzlo se opět začaruje... to vše však postupně, nikoliv 2X na jedno zakouzlení, jak jsem napsal já v předchozím topicu. Doufám, že je to nyní jasnější!
(modelová situace):

- hráč č.1 (MP 1400)boostuje kouzlo Meriks Windfall. Kouzlo ubere přes 50% MP. Ihned se napije, kouzlo se začne 'řetězit'. Toto opakuje.

Já (MP 1400)použiji kouzlo Shock Armor. Kouzlo ubere 395 MP, zakouzlím podruhé. Potřetí se napiji, když charakter chce kouzlo opět začarovat. Po tomto kroku je kouzlo použito 2X během jednoho použití.

Lze však namítnout rozdílnost kouzel, manovou náročnost. To nenvyvracím, chtěl jsem však říci, že to co jsem popsal, je mírně odlišný způsob boostu.

Psychopat (19.5. 15:32):
Psycho, u těch vzorců, jež nějaký čas byli na webu, jsem si v rovnici dosadil do neznámé určené hodnoty. Zajímalo by mne však, jak to spočítat, když nastane tato situace:

MAGICx 3.115)) ? (( ... - co znamená ten otazník?
Také bych se chtěl ujistit, SRC_MANA = současná hladina MP?

Všichni:
Také bych chtěl říci, že wizardi jsou 'utlačováni' z toho důvodu, že hrát za mága vyžaduje mírně sofistikovanější způsob hraní. Většině lidí se prostě časem zprotiví to neustálé stahování mága zpět, kdežto za bojovníka stačí pohodlně vběhnout do davu a...
EDIT: 17.1.09 11:23 - unknown
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 03.01.09 05:09
Psychopat (19.5. 15:32):
Psycho, u Pain Reflux, Shared Pain jsou z vráceného % DMG nějaké exp (dle mne ne, ale nechám se opravit...)?
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 01.01.09 19:44
Crazy_Horse (1.1. 15:19):
No, také mi to došlo poněkud poději...
Mistr

Postů: 404 (546)

- - -
datum: 01.01.09 15:19
unknown (1.1. 13:22):
povedal by som, ze si spravil presne to co je napisane v prvom prispevku.

Inspiroval uživatele: [unknown] [guest_unknown]
Mistr

Postů: 713 (1007)

- -
datum: 01.01.09 13:22
Psychopat (19.5. 15:32):
Tak mne napadá, Psycho, co udělat pro datadiskáře také Icemage Spell Icons v4.dsres ?

Všichni:
Mimochodem, hrál jsem si z boostovacími kouzly. U Shock Armor (nejen u tohoto kouzla)se po prvním začarování nic nestalo. Ubere 395 MP (jako vždy), po druhém začarování se nic nestalo (to samé). Když však začaruji potřetí, IHNED po zakouzlení zmáčknu 'M'. Výsledek? Na jedno začarování je kouzlo zakouzleno dvakrát. Toto opakuji, dokud mi čas trvání nestačí.

Inspiroval uživatele: [Crazy_Horse]
Novic

Postů: 3 (3)

datum: 10.02.08 21:29
Matt (10.2. 20:33): aha tak to jo.... tak my se do toho pustime
Skaut

Postů: 280 (811)

- - -
datum: 10.02.08 20:33
MickMD (10.2. 18:05):
problem je ze ten mod je na ds a nie na loa

Inspiroval uživatele: [MickMD]
Novic

Postů: 3 (3)

datum: 10.02.08 18:05
aktivni tak jako ze jestli to tu nevymrelo.... Jo ted hraju DS LoA s kamosem po lanku a mame problem .... ja hraju za combat mage a on za nature jenze mame uz nakej ten Lvl a fat by se nam hodil tenMod na spellbook hore jako rychlej vyber jenze kdyz ho tam dame tak nam pri loadingu hrry vybehne crytical error kvuli tomu..... Patchnout ot nejde pac mame jakousi verzi 1.50 . Fakt uz nevim co s tim ...pac ted uz prehazovat asi 6 spellu co pouzivam furt prez inventar nestiham pri tech bitkach a nasi Hit/Run Tactice

Inspiroval uživatele: [Matt]
Stránka 3 z 20 : <<< 1 2 3 4 5 6 > >>
Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.02328 s v: 06:32:34, 14.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne