VOC4S
Novic

Postů: 76 (87)

datum: 2006-07-22 18:51:06

klouma (22.7. 18:43):

ja to delam tak ze povazuju armor jako dvojnasobek healthu
př.: vec ktera ma 20 armoru a vec ktera ma 35 healthu, tak beru ten armor....mno a kdyz ma health vic jak dvojnasobek armoru tak beru health...tak to delam ja, proto mne zajimaji vase odpovedi pac nevim jestli se mi to vubec vyplaci

Inspiroval uživatele: [Tassadar] [T0rr3nT]

Tassadar
Templář

Postů: 466 (961)

datum: 2006-07-22 19:52:17

VOC4S (22.7. 18:51):
Moje vyzbroj spociva v predmetech, co pridavaji +strength, abych mohl mit lepsi zbrane a brncko. Na veci + health nebo + armor kaslu. To na sebe radsi zakouzlim rychlejsi regeneraci healthu a armor se da taky kouzlem zvednout

Inspiroval uživatele: [killerT]

killerT
Templář

Postů: 990 (2526)

datum: 2006-07-22 22:30:01

Tassadar (22.7. 19:52):
muj styl vybirani veci:
1. koukam na co nejvetsi poskozeni nebo obranu
2.co pridava zameruju se hlavne na silu, protoze chci myt co nejvetsi zivot aby nemel potize pri boji, pak prijde na radu napr. nejake % do vyhnuti nebo vraceni poskozeni a pak body do skilu jako napr.+2 melle.
3. pokud jde o prsten tak beru nejprve silu, nejake % do vyhnuti nebo vraceni poskozeni a pak body do skilu jako napr.+2 melle.

samozrejme tohle vse neplati kdyz napr. mam mec co pottrebuje 83 sily a ja mam jen 82. tak v tom pripade vezmu horsi vec co dava +1 silu nez abych mel lepsi vec a nemohl mec nosit. snad ti to trochu pomuze, nerikam ze by ses tim mel ridit.

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01502 s v: 11:27:24, 05.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne