Tassadar
Templář

Postů: 466 (961)

datum: 2006-07-22 16:31:21

VOC4S (22.7. 16:28):
stit co pridava healthy je pridava tobe, ne ze ten stit ma nejaky healthy. zalezi ale hlavne na levelu a monstrech co do tebe rubou. cim vetsi armor, tim vetsi %snizeni damage, kterej dostanes. presne ti ty procenta nikdo ale nerekne, zalezi to na spouste vecech. jaky monstrum na tebe jde, jakej mas armor etc.

Inspiroval uživatele: [VOC4S]

VOC4S
Novic

Postů: 76 (87)

datum: 2006-07-22 16:34:12

Tassadar (22.7. 16:31):
jo jasne to chapu ale potrebuju vedet co bys sis koupil kdyby byla nejaka vec s př.: 10 armory nebo 20 healthy...?

Inspiroval uživatele: [Tassadar] [Psychopat]

Tassadar
Templář

Postů: 466 (961)

datum: 2006-07-22 16:38:29

VOC4S (22.7. 16:34):
Neco co by mi pridalo +2 strenght

Inspiroval uživatele: [VOC4S]

Psychopat
Siegemaster

Postů: 183 (492)

datum: 2006-07-22 23:09:47

VOC4S (22.7. 16:34):

Celkovy armor se odecita od dmg protivnika. (dmg ktere dostanes) Jestli se to odecita pred, nebo po %centualnich redukcich, to se nevi.
Takze ve vysledku zalezi na tom, kolik ti zbude HP po utoku nepritele, jestli s 20armor, nebo 20HP

Obecne receno je armor lepsi...
Vyjimku tvori kouzelnici a jina havet, ktera toho moc neunese, kde se vyplati obcas nosit veci co pridavaji hodne HP (200 a vic )

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.02006 s v: 03:52:53, 01.12.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne