(somik)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

datum: 2007-11-08 15:27:33
Lord_Sp
Skaut

Postů: 682 (1300)

datum: 2007-11-08 17:00:56

unknown (8.11. 12:20):
tak jinak ... trénovat obijí je lepší né len z dúvodú že budeš mnet dostupné oboje kúzla

Inspiroval uživatele: [unknown]

unknown
Mistr

Postů: 713 (1007)

datum: 2007-11-09 10:52:39

(somik) (8.11. 15:27):
Proč,z jakého důvodu není podle tebe efektivnější,praktičtější mít oboustranného mága?

Lord_Sp (8.11. 17:00):
Ale já ti to nevyvracím,chlape!
Já mágy trénuji v přírodní magii,bojové magii zároveň(nejsem sám)!

Inspiroval uživatele: [Matt] [(somik)]

Matt
Skaut

Postů: 280 (811)

datum: 2007-11-09 12:40:23

unknown (9.11. 10:52):
taky si myslim ze ne a trebars s dôbňvodu ze moj mag trenuje ba NM a ma na sebe veci co zlebsuju NM. keby taham obidve tak by som to asi newivazil..

Inspiroval uživatele: [unknown] [Lord_Sp]

(somik)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

datum: 2007-11-09 16:23:48

unknown (9.11. 10:52):
(somik):
Potřeboval bych se ujistit.
Je rychlost obnovování zdraví u Regeneration Health pořád stejná,nezávisle na úrovni přírodní magie?

ne ... vzoreček = (#magic*0.0475)
takžě čím vyšší NM tím větší regenerace

ukázka
10 NM - hodnota 0.475
50 NM - hodnota 2.375
100 NM - hodnota 4.75 ... ale nevím jak se ta hodnota projeví

Inspiroval uživatele: [unknown] [unknown]

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.02038 s v: 07:07:47, 14.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne