Crazy_Horse
Mistr

Postů: 404 (546)

datum: 2011-01-30 21:04:38

no co sa tyka rozhodnuti ovplyvnujucich dej, tak mi prislo ze opisujes prave dragon age :)
ale neviem, nehral som. je to trochu iny zaner.
pripadne mass effect. ten som hral a je to myslim to co popisujes.
a je to tak ako hovoris, je uz naozaj problem nieco zaujimave vymysliet.
mimochodom diablo bodoval vzdy aj tym ze sa dal hrat viackrat a bavilo to stale. generator map je unikatny este aj dnes. a questy v jednotke tiez davalo nahodne.

ale ked sa chce tak sa aj dnes da vymysliet nieco nove, zaujimave. ci uz dragon age, mass effect, witcher. nove koncepty hrania ako overlord, black and white. aj strielacky s atmosferou sa daju najst, FEAR, crysis.
proste je stale z coho vyberat, len je toho oproti minulosti ovela viac a je problem sa v tom zorientovat.

titan quest je super, vyborny klon a perfektne prepracovany. ale z nejakeho dovodu to po case omrzelo.

Inspiroval uživatele: [profik]

profik
Skaut

Postů: 130 (145)

datum: 2011-01-31 06:18:31

Crazy_Horse (30.1. 21:04):
JJ mass efect tam si dokonca mohol pokračovať ako si skončil v řjednotke tak si si to mohol zkonvertovať na dvojku (uplna naviazanosť)
Náhodná generácia máp (fajn) v diablo 3 nebude tam to asi vykompenzuju enormným množstvom buildov (a upravou kuziel) A novými systémami, len ma mrzý že sa tam nebude striedať deň a noc (ale to asi pre lepšie zachovanie atmosféry)

Počul som že vo F.E.A.R. 3 budeš hrať za robotov alebo s robotami (ak sa mýlim oprav ma).
A len tak mimochodom Fear považuju iba za slabý odvar oproti dead space 2.
Inč čím ďalej tým viac má začali zaujímať nie americké hry od amerických firiem, ale tu z Europy vývojárske študia (a ľudia v nich) ukazuju že maju reálny potenciaál vymyslieť niečo nové, iba nemaju prostriedky na to to zrealizovať.
Príklad S.T.A.L.K.E.R., Metro 2033 to všetko podľa mňa o mnoho lepšie ako niektoré od ubisoftu alebo podobných firiem. Za ďalšie Witcher študio na tom s peniazmi nebolo boh vie ako dobre ale riskli to a na svete bola parádna hra.
Zato blizárd so svojimi 50 milionovými hráči (či koľko to je) čo im platia učty na ofik serveroch ti maju peňazí dosť a možu si zaplatiť človeka ktorý to vymyslí (samozrejme že netvrdím že každý jeden človek ktorý hrá na ofik serveroch a dá do toho 500 korún mesačne že sa to aj k tomu blizardu dostane)
A áno je problém sa v tom zorientovať sotva dohrám jednu hru tak výjdu 4 dalšie ktoré si chcem zahrať a tak to ide stále a nestíham mať v tom prehľad.

Inspiroval uživatele: [Crazy_Horse]

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.02288 s v: 07:54:26, 27.07.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne