Lord_Sp
Skaut

Postů: 682 (1300)

datum: 2011-01-30 17:17:44

profik (30.1. 10:36):
jako newim jestli byli niake další podobné RPG pred diablem ... ale ty co kopírovali diabla byli tuny (diablo 1 - Blade&Sword, diablo 2 - priklad pravie uvedený TQ ) ... Dungeon Siege má rozhodne neco do sebia (aspon prvý díl no ), len diablo pravie vyhrává v životnosti, tušim v roku 2010 ? to byla desátá najhranejší hra na Gameparku a kdo by čekal ž taká vykopávka tolko vydrží že ano, DS odumrelo tak v polovičke tejto životnosti a osobne je to celkem výkon (hromada her tolko ani nevydrží) .... k Titan Questu, je to solidný klon diabla, má skoro stejné ovládaní trochu inovované systémy skillu a podobne, len problem je že pri diablovy každá mapka byla inačí tady ked si 100x vytvoríš postavu tak je to 100x ta ista hra a aj multiplayer je torchu nedoriešený protože s počtem hráčú narostá len počet príšer a ne aj jejich sila schopností a obrany. K Oblivionu, The Elder Scroll bych do teho moc nepletel protože je to krapec inačí žánr který pravdepodobne čerpá z Might & Magic (další hra co je legendárná bohužel sa moc nedočkala dalších pokračování, možná tak ešte "darkmesiaš" ale newim či to je od tych istych). TES byl teš ze začatku hooooodne zabugovaný a druhý díl sa nedal bez addonú ani dohrát ale potom došel Morrowind a už to začalo nabírat na kvalite, a pravie tento žaned aj v hernem sviete chýbal (FPS s mečem a lukem )

Inspiroval uživatele: [profik]

profik
Skaut

Postů: 130 (145)

datum: 2011-01-30 19:05:28

Lord_Sp (30.1. 17:17):
Tak či onak pořád se mi zdát že (kvalitní hry) byli do roku 2006 pak už to je jenom okopírovaní toho istého žánru. A prave to je na (vetšine) hrách tak nudný už není nic nové všehny systémy boje poznáme z jiných her, včíl tam dají jenom nejakej ten good příbeh ale hratelnost a systém boje zustava stejný.
Ja jsem rozmýšlal žeby to chtelo (když už nedavají nové systémy) nasledovné: Ku příkladu udeláš na začátku hry nejaké rozhodnutí a to se ti odzrcadlí také na konci hry (vím už to tady je), ale to rozhodnutí by jse dalo napravit jinými rozhodnutími a tie rozhodnutia by zase mohli pokaziť jiné. Jasný asi plácam páte přes deváte lae bylo byl by to nater vždyť abys mohl proskoumat všehny možnosti tvých rozhodnutí tak by to alespoň zabralo nejakou pořadnou dobu.

A plus ešte keby si si zvolil zlé rozhodnutia tak by sa ti tým pádom mohli zmeniť aj nepriatelia prípade drop vecí a podobne.
Celkem blízko k tomu mnela hra dragon age. Ale chtelo by to roky tvrdé práce kým by si niekdo niečo také premyslel a hodil to do virtuálneho sveta.
K tomu ešte keď zobereme v uvahu že se ješte grafika mení teraz každé dva roky tak taká hra by asi nikdy nevyšla.

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01603 s v: 16:47:57, 27.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne