Tassadar
Templář

Postů: 466 (961)

datum: 2006-08-06 22:33:50

Jackob89 (6.8. 11:17):
Kdyz najedes na to zraneni, tak se ti napise, ze to je zraneni proti NEOBRNENEMU nepriteli(tzn. kdyby nemel zadny brneni a resisty), takze vlastne skoro nikdy nebudes delat zraneni, ktery tam mas napsany. Pokud chces porovnavat, co je pro tebe lepsi, tak si vem nepritele a pul minuty do nej strilej s kusi a napis si kolik jsi mu ubral a potom to samy udelej s lukem

Inspiroval uživatele: [jana4u] [Jackob89]

Jackob89
Novic

Postů: 23 (54)

datum: 2006-08-07 09:34:45

Tassadar (6.8. 22:33):
takže je to zbroji nepratele...ja si to myslel...v tom pripade je luk kazdopadne pruraznejsi nez kuše...jo a hraju normal DS1

Inspiroval uživatele: [AndrewX] [killerT]

AndrewX
Novic

Postů: 111 (204)

datum: 2006-08-07 10:45:06

Jackob89 (7.8. 09:34):
No všichni nemůžem vědět všechno, že??? Třeba tohle sem taky nevěděl, ale měl se takové tušení

killerT
Templář

Postů: 990 (2526)

datum: 2006-08-07 20:01:50

Jackob89 (7.8. 09:34):
ve skutecnosti je kuse pruraznejsi (teda pokud myslis poskozeni) v ds1 ale kuse strili rychle a luk pomalu coz je blbost a kuse je tu udelana slabsi a luk naopak silnejsi. tak si vyber co ti vyhovuje v nicem jinym to neni ja osobne mam radsi nejaky kanon treba slepici u toho se desne nasmeju.

Inspiroval uživatele: [Jackob89]

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01696 s v: 18:35:10, 01.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne