(somik)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

datum: 2007-11-14 21:53:32

unknown (14.11. 16:05):
Já myslím, že by to mělo být co zásah to akce patřičného kouzla. Jeslti chceš tak se naboostuj a pusť na sebe jednu slabší příšeru, nech ji ať do tebe mlátí a podívej se jak to funguje

Inspiroval uživatele: [unknown] [unknown]

Lord_Sp
Skaut

Postů: 682 (1300)

datum: 2007-11-15 16:24:59

unknown (15.11. 11:03):
hmmm to se mi niak nezdá ... taká malá šanca ... alebo je to dané tak že ked ten príklad fireshot armor vypluje fireball tak trvá určítý čas ( pár sekund ) než sa to znova nabije a je to pripravené flusat dálej :P

Inspiroval uživatele: [unknown]

unknown
Mistr

Postů: 713 (1007)

datum: 2007-11-16 13:38:34

Lord_Sp (15.11. 16:24):
I to je možnost.

(somik) (14.11. 21:53):
Tak jsem to zkoušel.
Nechal jsem mlátit nepřátele,téméř co rána,to zásah.
Ale,přepnul jsem ze zbraně na luk.
Zatímco u zbraně platilo,co zásah od nepřítele,to rána,tak u luku toto vůbec neplatilo.
Takže jsem z toho paf...

Inspiroval uživatele: [killerT]

killerT
Templář

Postů: 990 (2526)

datum: 2007-11-17 02:35:30

unknown (16.11. 13:38):
ucinost skilu sem krasne vyzkousel s patroklesem a je to opravdu tak cim vyssi skill tim vyssi ucinost (presnost)

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp] [unknown]

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01783 s v: 16:22:26, 01.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne