killerT
Templář

Postů: 990 (2526)

datum: 2005-12-03 21:33:21

(Patrokles 03.12.05 v 14:06):
jo specilani sily maj pouze 3 levely uz sem to myslim psal do clanku a taky do fora sem si myslel ze uz se to dostatecne rozsirilo. no ted uz to poroste jen pomalu a nevim na cem to zalezi snad na levelu a nebo na levelu u te dovednosti kterou delas napr melle.

(somik)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

datum: 2005-12-04 03:53:07

(killerT 03.12.05 v 21:33):
Oekl bych, že powers na 3ti úrovni sílí už jen díky základnímu poškození, protože powers vitšinou dávají nijakých 1000x základní poškození, takže se do toho promítá dejme tomu ta síla, procenta co má bojovník ve skillu pro dvi zbrani atd.

Patrokles
Templář

Postů: 660 (1366)

datum: 2005-12-04 11:25:38

(killerT 03.12.05 v 21:33):
Wau! Tak to jsem to poekoukl... :o) Soráe... ale aby jste se tu nefláklali a radili, tak se zeptám, za jakých podmínek mám možnost poioazovat dovedností body napo. do CM, když jsem War. Mám level 11 (CM) a zatím mám skilly u CM neaktivní... Chápu že je to nevýhodný atd. ale jde mi o princip... ...A ješti se zeptám na vyvolanýho pomocníka - je pro mi výhodný a jak moc mi pomáhá? Mám auto summon u Wara a nijakých extra zmin si nevšímám... Pokud je to už nikde zodpovizený tak sory ale jdu to hledat až tei... :)

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01435 s v: 16:33:36, 29.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne