killerT
Templář

Postů: 990 (2526)

datum: 2005-11-18 01:14:15

(Tassadar 18.11.05 v 00:23):
no v ds1 se urcovali expy podle zivota monstra za jak dlouho si mu ho ubral pomoci tveho damage bylo uplne jedno a ja si myslim ze v ds2 je to uplne stejny ale nevim jak je to s temi vyvolanymi pomocniky co si dela tvuj nepritel. ja teda jdu hlavne po nem pac mam takovy pravidlo ,,dve mouchy jednou ranou,,

Tassadar
Templář

Postů: 466 (961)

datum: 2005-11-18 01:34:09

(killerT 18.11.05 v 01:14):

Sry spatne jsem se vyjadril DMG/cas. Uz je to OK Kille? Pac cim vetsi DMG/cas tim rychlejc ho zabijes.

Patrokles
Templář

Postů: 660 (1366)

datum: 2005-11-18 10:32:29

(killerT 18.11.05 v 01:14):
Diky valecnici - to s tema vecma jste me ale zklamali - to se pak asi vyplati jit sam, vohaknout se do magic-hledacich :o) veci a... Ze jo Tassi? :) Jinak Killere ja mam zas takovej zvyk, ze nejdriv ty kreatury schvalne "nastvu" a pak je kosim nastvany :)

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01479 s v: 18:46:26, 29.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne