Tassadar
Templář

Postů: 466 (961)

datum: 2005-11-18 00:23:56

(Patrokles 18.11.05 v 00:13):

Tak já ti mužu odpovidit jen na jednu z tvých otázek. To +% na MF funguje pro celou partu.
A za naštvanou kreaturu nevím, jestli dostáváš víc, myslím si že ne, protože to že se naštve jí akorát zvedá nijaký její staty. Na ostatní odpovidi si asi budeš muset poekat, protože já poesni nevím, jak to je s DMG a EXP v DS2. V jedniece to bylo snadný, podle DMG se ureovaly EXP, ale tady ve dvojce to opravdu netušim.

killerT
Templář

Postů: 990 (2526)

datum: 2005-11-18 01:14:15

(Tassadar 18.11.05 v 00:23):
no v ds1 se urcovali expy podle zivota monstra za jak dlouho si mu ho ubral pomoci tveho damage bylo uplne jedno a ja si myslim ze v ds2 je to uplne stejny ale nevim jak je to s temi vyvolanymi pomocniky co si dela tvuj nepritel. ja teda jdu hlavne po nem pac mam takovy pravidlo ,,dve mouchy jednou ranou,,

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01443 s v: 18:30:07, 29.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne