Patrokles
Templář

Postů: 660 (1366)

datum: 2005-11-18 00:13:13

Tak dost bylo spamu mam tady pár skuteených otázeeek - jestli byly nikde zodpovizeny tak jsem je musel poehlídnout :) Ale: Mám víc skillu za "naštvanou" kreaturu? (napo. poi útoku na šéfa) - Když zabiju nepoítele, který mil vyvolanou kreaturu a ona s jeho smrtí zmizí - mam skilly i za ní nebo se vyplatí nejdoív zabít jí? Dál by mi zajímalo - Zvitšené šance napo. na nalezení magických vicí díky rare/unique/setové výstroji se vždy týkají jen té postavy která otvírá toeba truhly nebo prumiru celé skupiny? A ješti pro mi zásadní otázka - lepší zbrao = rychlejší expy nebo vitší??? Poedem díky za odpovii 8) Killere, Psycho, Tassadare a další :)

Tassadar
Templář

Postů: 466 (961)

datum: 2005-11-18 00:23:56

(Patrokles 18.11.05 v 00:13):

Tak já ti mužu odpovidit jen na jednu z tvých otázek. To +% na MF funguje pro celou partu.
A za naštvanou kreaturu nevím, jestli dostáváš víc, myslím si že ne, protože to že se naštve jí akorát zvedá nijaký její staty. Na ostatní odpovidi si asi budeš muset poekat, protože já poesni nevím, jak to je s DMG a EXP v DS2. V jedniece to bylo snadný, podle DMG se ureovaly EXP, ale tady ve dvojce to opravdu netušim.

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01739 s v: 18:49:42, 29.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne