Crazy_Horse
Mistr

Postů: 404 (546)

datum: 2009-11-04 10:59:59

TestSubject (4.11. 09:36):
14 a 12 sa ti zda az taky velky rozdiel?
vsak to sa po chvili hrania vyrovna. ked naberas noveho tak ten level zhruba sedi, ale nevidim dovod preco by to malo uplne presne rovnako.
v com je problem? predtym ti vzdy dalo presne ten isty level co si mal?

Inspiroval uživatele: [TestSubject]

TestSubject
Novic

Postů: 3 (3)

datum: 2009-11-04 11:27:45

Crazy_Horse (4.11. 10:59):
Já vím že to není nějak extra rozdíl Mezi 14 a 12 není skoro nic ale si představ 58 a 50 to už by šlo dost poznat. Ale asi máš pravdu že se to srovná, teď ze začátku sem si toho asi nikdy nevsiml a později už to bude OK.

Inspiroval uživatele: [unknown]

unknown
Mistr

Postů: 713 (1007)

datum: 2009-11-12 12:14:09

TestSubject (4.11. 11:27):
lvl neni nikdy zcela totozny.

stejny byva, pokud jsi dany char nemel v druzine.
vezmes-li jej, vyhodis, po case vezmes ma o 2 - 3 lvl nizsi uroven.

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01452 s v: 17:43:38, 27.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne