datum: 2009-01-01 14:00:17
(somik) (31.5. 15:36):
Není pěkné odsoudit ještě neoznámenou hru.
Dávno tomu, co se zde mluvilo o Piercing Hit. Psalo se, že šance na udělení je 1%, s dvojnásobným úběrem proti běžnému úběru. Ptám se, nedopadlo to jako u prvního dílu, kde Piercing Hit příliš nefungoval? (somik) mi říkal, že u prvního dílu je zbytečné jej zbírat. Doufám, že to samé neplatí i zde.
MP - ... věčné to téma. Já zde napíši možné příčiny:
- testerům při testech 'záhadně' běžel bez potíží (nepravděpodobné!).
- tvůrci dostali od distribučního ředitele (Microsoft)na vědomí, aby doladili SP, MP nebyl na pořadu dne...
- GPG dodali MP dodatečně (v ranných fázích byla hra pouze SP záležitostí).
Je možné, že pravá příčina leží někde jinde. Tu se však již nyní nedozvíme.
Je to věčná škoda, nebýt toho MP, skýtal druhý díl neuvěřitelně bohatý potenciál!
Lord_Sp (5.6. 13:24):
Drobný detail - druhý díl jsem dohr... vlastně stále hraji s úrovní 50.2 - to jsem ještě neskončil (stále hraji svět Mercenary)!