Crazy_Horse
Mistr

Postů: 404 (546)

datum: 2008-02-13 17:45:04

Patrokles (13.2. 15:42):
jasne, mal som na mysli to, ze ked clovek spozna lepsie hru tak bude lepsie vediet co kam rachnut. nie ze si ich bude setrit az kym nedosiahne level 100 :)

Inspiroval uživatele: [Matt]

Matt
Skaut

Postů: 280 (811)

datum: 2008-02-13 17:50:34

Crazy_Horse (13.2. 17:45):
chiba tam ale neco ako je na wowku.. zabehnes ku trainerovi a restartnes si skills

Inspiroval uživatele: [Crazy_Horse]

Crazy_Horse
Mistr

Postů: 404 (546)

datum: 2008-02-13 18:07:21

Matt (13.2. 17:50):
das si datadisk :)
ale v kazdom pripade mne sa velmi restartovanie skilov velmi nepaci, pokial sa nemenia patchmi.
prave o tom totiz taketo rpg je, ze si musis dopredu rozmysliet co kam das a to potom ovplyni vyvoj postavy do buducnosti. sice tam hrozi, ze si clovek pokazi postavu ale zas ked to das dobre, tak mas lepsi pocit.
vsak aj to je dovod preco existuje na diablo2 hardcore. ked ma clovek vzdy moznost nejakej napravy, ozivenia a podobnych barliciek tak to nie je taky pozitok.
teda aspon ja to tak vidim.

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp]

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01516 s v: 01:44:32, 28.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne