Crazy_Horse
Mistr

Postů: 404 (546)

datum: 2007-11-07 17:23:03



prispevky typu "ds1 sa mi paci viac ako ds2" sa budu rovno mazat. bud to rozvediete viac alebo nic nepiste.


Inspiroval uživatele: [unknown] [guest_unknown]

unknown
Mistr

Postů: 713 (1007)

datum: 2007-11-08 12:28:50

Crazy_Horse (7.11. 17:23):
Já nyní nesrovnávám(nebo se o to pokuším).
Protože srovnávat jedničku s dvojkou nejde.
Jsou lidi-zarytí jedničkáři.
Jsou lidi-zarytí do datadisku.
Jsou lidi-zarytí dvojkaři.
Jsou lidi-zarytí do datadisku.
Ti,nebo ti se tě budou snažit přesvědčit,že jejich díl je ten nejbezchybnější,nejrevolučnější... ,já jsem to vyřešil jinak.
Hraji kompletní sérii pro PC a nemohu si stěžovat.

Inspiroval uživatele: [Crazy_Horse]

unknown

Anonym

datum: 2009-01-01 18:18:50

Crazy_Horse (7.11. 17:23):
Crazy, rád bych se ještě vrátil k té naší staré rozprávce, zda-li se dá, či nikoliv porovnávat první díl s druhým dílem. Nuže:
- hratelnost:
Nuže, po této stránce si nemohou oba tituly nic vyčítat. GPG stvořilo dvě až přes příliš návykové hry. O tom nepochybuji, avšak... u druhého dílu mi chybí ta jedinečná, ničím, nikým nenapodobitelná pohádkovost. Z druhého dílu čiší spíše umělost, tzv. 'uměle navozená atmosféra', kdežto první díl ji neuvěřitelně nenápadně předložil. Přiřadím zde další střet:
první díl - idea, entuziasmus, perfekcionismus, přístup.
druhý díl - profesionalita, preciznost, důraz, komerce.

- audio-vizuální kabátek:
Obě hry přinesly neskutečně uchvacující stránku. To co vykouzlil první díl ve své době, bylo neskutečně profesionální. Avšak, ani pokračování se nenechalo zahanbit. Ač se to zdá absurdní, já volím první díl.

- vývoj charakteru:
Zde by bylo poněkud trapné říci, že dle vývoje charakteru prvního dílu je druhý díl nadčasový. Ač se to zdá nesmyslné, první díl přinesl neskutečně volný nesvázaný vývoj. Mohli jste provádět šílené věci, hloupé kombinace, přesto jste s chutí začali další (já určitě). Ve druhém díle je vývoj zbytečně 'vnucující'. Bylo by chybou zapomínat na specializace! Nerozhodné.

- atmosféra:
Druhý díl přinesl skličující, naléhavou, bezvýchodnou atmosféru. Jsem z ní naprosto uchvácen (jedno z největšch plus). První díl oplýval bezstarostnou, překvapující, svoji atmosférou. Nerozhodné.

- design úrovní:
Design celé série je... je... prostě, slovy nedokáži říci, jak jsem z návrhů úrovní na větvi. Neozhodné.

- příběh:
Příběh prvního dílu (ač se mi příběh prvního dílu nekutečně líbí)s druhým dílem BOHUŽEL nemohu … (automaticky zkráceno)
EDIT: 12.1.09 15:37 - unknown

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01484 s v: 15:36:32, 24.04.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne