unknown
Mistr

Postů: 713 (1007)

datum: 2009-03-26 18:00:30

Magie postrádá plošná kouzla, což je špatné z důvodu kombinací kouzel.
Síly mají účinek podobný plošnému - to je málo.

První díl má rozmanitější kouzla, pro MP ideální.

Pochybuji, že s NM - CM v této hře 'pracujete' jako v prvním dílu (kouzla dle situace).

Inspiroval uživatele: [killerT] [Crazy_Horse]

killerT
Templář

Postů: 990 (2526)

datum: 2009-03-26 23:03:54

unknown (26.3. 18:00):
kazdej dil ma neco do sebe. kdyby se zkloubili ty kladne veci tak by to vyslo vyborne

Crazy_Horse
Mistr

Postů: 404 (546)

datum: 2009-03-27 22:45:25

unknown (26.3. 18:00):
skus hrat dakeho cisteho maga. maximalne s jednym tankom. to sa napracujes dost :)
prave v ds1 ma magia nikdy nebavila. neprisiel som na chut ovladaniu. tam som to za sameho maga nezvladal. tu to slo v pohode. tanka som si kupil az po dlhej dobe. rozne vetvy schopnosti a specialnych schopnosti proste do akcneho rpg patri.
tu mas maximalne dve z troch smerov. vyberies co ti vyhovuje. a nemozes mat vsetko. v ds1 ma kazdy vsetko.

Inspiroval uživatele: [unknown]

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01846 s v: 14:23:38, 27.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne