Crazy_Horse
Mistr

Postů: 404 (546)

datum: 2008-02-26 11:52:19

Don (26.2. 10:07):
tak nejak.
ale ked ide clovek cez pust, staci mala odchylka a pri tej vzdialenosti to spravi riadnu chybu.
vzdy mi prislo jednoduchsie ist cez dve veze a ostrov. a od pyramid uz clovek do grescalu nemoze netrafit. aj ked je asi rychlejsie zrusit hru, zacat novu a ist cez teleport
ked ide clovek cez veze, tak aspon spozna krajinu a nie je to take jednotvarne. a navyse sa moze dostat do grescalu aj ked ma este mali level na teleport.

Inspiroval uživatele: [Don]

Don
Skaut

Postů: 55 (135)

datum: 2008-02-27 09:14:05

Crazy_Horse (26.2. 11:52):
da se tam jit podle ctvercu na mape takze k zadnemu vychyleni dojit nemuze... je dobre tam jit podle mapy kde jsou hrany jednotlivych ctvercu dobre videt

Inspiroval uživatele: [Lord_Sp] [Crazy_Horse]

Lord_Sp
Skaut

Postů: 682 (1300)

datum: 2008-02-27 09:58:54

Don (27.2. 09:14):
na mapie sú niake štverce ?

Inspiroval uživatele: [Don]

Crazy_Horse
Mistr

Postů: 404 (546)

datum: 2008-03-03 07:08:02

Don (27.2. 09:14):
hmmm, tak to som si ani ja nikdy nevsimol. ale nieco na tom bude.
ono mozno dost zalezi aj na tom ako to graficka karta vykresluje, viem zo skusenosti ze rozne graficke karty pri roznych nastaveniach grafiky taketo veci rozne zobrazuju.

Inspiroval uživatele: [Don]

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01408 s v: 21:39:58, 27.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne