(somik)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

datum: 2015-03-19 15:39:41

Psychopat (16.3. 17:12):
Tak kdyz to testuju na DS, tak bug u stitu se da obejit tak, ze ho hodis na zem a seberes, pritom musis mit prazdny misto na stit aby se ti rovnou dal na postavu, ale nesmis mit aktivni luk.
Kdyz budes mit v ruce luk a prehodis na mec tak je porad nefunkcni.
Kdyz mas hul a spravne nasadis stit tak se pocita block z hole i ze stitu.
Kdyz mas mec a spravne nasazeny stit a prehodis na kouzla tak se porad pocita block stitu tak jako s holi.
Hole funguji bez potreby hazet je na zem, ale funguji i kdyz pouzivas luk. Vsiml jsem si toho diky uber 0.4 Fakt super tabulka
A ted otazka ... ten zvuk co jste dali do toho modu pro piercing je stejny jako pro critical? A co vlastne dela critical hit?
Jo a sipove pasti (sudy a bedny co z nich vyleti sip) davaji piercing nebo crit porad. Aspon na malym lvl to pozoruju.

Inspiroval uživatele: [Psychopat] [Psychopat] [Psychopat]

Psychopat
Siegemaster

Postů: 183 (492)

datum: 2015-04-04 20:17:51

(somik) (19.3. 15:39):

Takže jsem důkladně prověřoval jak to je s tim bugem u štítů:

bug se týká pouze případů, kdy na sobě máme něco co má vlastnost "+ X% chance to BLOCK magic"

tato vlastnost se interně skládá z vlastnosti +X% chance to block nature magic a +X% chance to block combat magic.

oboje hodnoty jsou nastaveny nastejno, takže se to navenek tváří jakože to je stejné.

Co se hodnoty pro combat magic týče, je v poho.

šance na blokování nature magic je však buglý, a to tak že se ta hodnota nepřidává do blokování nature magic, ale protože se blokování magie počítá později, tak přepíše hodnotu u blokování meele -> a tady vzniká náš bug...

pokud není na štítu vlastnost blokování magie, tak stačí reequipnout štít. pokud ale máte na štítu blokování magie, tak máte smůlu - reequip nepomůže...

mimo jiné to taky znamená že když do vás budu pražit nějakým NM kouzlem, tak vám žádné blokování nepomůže ;) (CM kouzla to blokuje správně)

řešení? nejdřív skusim vlastní přepočet statů pro blokování magie a meele, když to neklapne, tak se kouzla u monster přeřadí všechny do třídy combat magic (na sílu/vzhled kouzel to nemá vliv) a vymaže se všude blokování naturemagic. Nevýhoda druhého řešení by byla v PvP, kde by jste neměli žádné blokování proti NM.

EDIT: takže jsem ještě prohlíd kouzla a monstra mají všici kouzla vedená jako combat magic, takže řešení udělám tak, že z vlastnosti "chance to block magic" odeberu buglou vlastnost platící pro natue magic a bude to vyresene. V PvP to moc vadit nebude, pač NM je na chary obecně slabší než CM, takže to snad taková katastrofa nebude. Pokud ano, tak to pořešíme později :) (třeba přidáme spešl redukci na magii pouze pro NM... )

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.0129 s v: 21:23:11, 16.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne