Psychopat
Siegemaster

Postů: 183 (492)

datum: 2015-03-16 17:12:33

(somik) (16.3. 16:28):

je to na ds. loa nevim, zkus a uvidis. uber urcite v loa nejde.

Inspiroval uživatele: [(somik)]

(somik)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

datum: 2015-03-19 15:39:41

Psychopat (16.3. 17:12):
Tak kdyz to testuju na DS, tak bug u stitu se da obejit tak, ze ho hodis na zem a seberes, pritom musis mit prazdny misto na stit aby se ti rovnou dal na postavu, ale nesmis mit aktivni luk.
Kdyz budes mit v ruce luk a prehodis na mec tak je porad nefunkcni.
Kdyz mas hul a spravne nasadis stit tak se pocita block z hole i ze stitu.
Kdyz mas mec a spravne nasazeny stit a prehodis na kouzla tak se porad pocita block stitu tak jako s holi.
Hole funguji bez potreby hazet je na zem, ale funguji i kdyz pouzivas luk. Vsiml jsem si toho diky uber 0.4 Fakt super tabulka
A ted otazka ... ten zvuk co jste dali do toho modu pro piercing je stejny jako pro critical? A co vlastne dela critical hit?
Jo a sipove pasti (sudy a bedny co z nich vyleti sip) davaji piercing nebo crit porad. Aspon na malym lvl to pozoruju.

Inspiroval uživatele: [Psychopat] [Psychopat] [Psychopat]

Psychopat
Siegemaster

Postů: 183 (492)

datum: 2015-03-21 06:34:36

(somik) (19.3. 15:39):

mimo jine jsem zjistil ze stit(a hul) buguje kdyz menim knizku s kouzly, musim pak znova nahodit stit i hul, aby to bralo staty.

zvuk pro kriticky zasah je jiny, rozbal si mod a poslechni si oba ;)

jinak ze bedny apod. davaj porad zvuk pro "piercing" vime, zatim neresime... se pak musi udelat extra zvuky pro tento typ materialu. momentalne je ten zvuk nastaven obecne pro vsechno, na vic ted nejni cas.

kriticky zasah sejme priseru hned, bez ohledu na to kolik ji zbyva zivotu (5 nebo treba 16000) a bez ohledu na jeji armor.

mimo jine jsem opravil svitek se summon_helper (kdyz vyprsel, tak nevyhodil co posbiral a sezral to
), a hodil jsem ho do obchodu (zatim jen v regular a veteran )

mimoto jsem pro regular a veteran upravil bossy aby byly immuni vuci critical_hit (jinak se stalo ze si sejmul velkyho draka na jeden zasah ;)

aktualni mody jsou opet v zamcene sekci

Psychopat
Siegemaster

Postů: 183 (492)

datum: 2015-04-04 20:17:51

(somik) (19.3. 15:39):

Takže jsem důkladně prověřoval jak to je s tim bugem u štítů:

bug se týká pouze případů, kdy na sobě máme něco co má vlastnost "+ X% chance to BLOCK magic"

tato vlastnost se interně skládá z vlastnosti +X% chance to block nature magic a +X% chance to block combat magic.

oboje hodnoty jsou nastaveny nastejno, takže se to navenek tváří jakože to je stejné.

Co se hodnoty pro combat magic týče, je v poho.

šance na blokování nature magic je však buglý, a to tak že se ta hodnota nepřidává do blokování nature magic, ale protože se blokování magie počítá později, tak přepíše hodnotu u blokování meele -> a tady vzniká náš bug...

pokud není na štítu vlastnost blokování magie, tak stačí reequipnout štít. pokud ale máte na štítu blokování magie, tak máte smůlu - reequip nepomůže...

mimo jiné to taky znamená že když do vás budu pražit nějakým NM kouzlem, tak vám žádné blokování nepomůže ;) (CM kouzla to blokuje správně)

řešení? nejdřív skusim vlastní přepočet statů pro blokování magie a meele, když to neklapne, tak se kouzla u monster přeřadí všechny do třídy combat magic (na sílu/vzhled kouzel to nemá vliv) a vymaže se všude blokování naturemagic. Nevýhoda druhého řešení by byla v PvP, kde by jste neměli žádné blokování proti NM.

EDIT: takže jsem ještě prohlíd kouzla a monstra mají všici kouzla vedená jako combat magic, takže řešení udělám tak, že z vlastnosti "chance to block magic" odeberu buglou vlastnost platící pro natue magic a bude to vyresene. V PvP to moc vadit nebude, pač NM je na chary obecně slabší než CM, takže to snad taková katastrofa nebude. Pokud ano, tak to pořešíme později :) (třeba přidáme spešl redukci na magii pouze pro NM... )

Psychopat
Siegemaster

Postů: 183 (492)

datum: 2015-04-06 21:23:23

(somik) (19.3. 15:39):

tak zas nějaké info:

nezdálo sye nám jak funguje redukce magie.. tal sme to zkontrolovali a zjistili, že funguje správně, ALE příšery, u kterých by jste řekli že mají čistě magický útok (třeba Ghost), jsem zjistil, že se jejich útok skládá z fyzického A magického útoku.

což mi přijde trochu jako zrada.

Co vy nato, měli by mít čistě magický útok, nebo ne?
třeba u rectora(punisher) - taková ta červená hlava co po vás střílí ohnivé lebky bych bral že to má oboje... majzne vás lebkou, která hoří .. fyzické+magické.. budiž, ale ghost co z vás odsává život a je to fyzické?...

zajímal by mě váš názor.

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.01794 s v: 10:20:32, 28.03.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne