(somik)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

datum: 2015-03-09 20:57:34

Psychopat (8.3. 13:25):
Piercing Damage pridava tolik kolik je psany s tim ze ignoruje armor.
s lukem jsem daval poskozeni 27-31 a kdyz jsem mu pridal 100-100 Piercing Damage tak bylo poskozeni 127-130. Melee napred poskozeni 5 a pak 105

Inspiroval uživatele: [Psychopat] [Psychopat]

Psychopat
Siegemaster

Postů: 183 (492)

datum: 2015-03-12 16:08:48

(somik) (9.3. 20:57):

Seš dobrej

Páč byl teď unknown u mě doma o víkendu, jsme to otestovali, a opravdu funguje... akorát jsme to zjistili oklikou...

našli jsme soubor který obsahuje zvuky které vydávají potvory při zásahu: mají tam být tři druhy pro zásah: když udělíš poškození pod 50% toho co můžeš (tento zvuk znáš, ten tam je) , když udělíš poškození nad 50% a critický zásah. tyto dva tam chybí a jsou použity zvuky pro zásah pod 50%. Skusili jsme tedy pro šípy při poškození nad 50% namixovat zvuk z letícího šípu a inverzního zvuku zásahu bandity - a hle máme funkční detekci piercingu pro obrněné nepřátele.

Do zamčeného tématu jsem ti hodil odkaz na tento mod a mody co jsme dělali spolu, ale asi je nemáš kompletní.


GCMS tema

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.02618 s v: 14:55:32, 21.12.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne