(somik)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

datum: 2015-03-07 19:28:42

Psychopat (7.3. 17:12):
Ano, i pro luky.
Zajimava cisla.
v tabulce v invntari melee damage 146-196, melee skill 0, damage do prisery bez piercing zasahu 7 a s piercing zasahem byl damage okolo 170
v tabulce v invntari ranged damage 100-140, ranged skill 112, damage do prisery bez piercing zasahu 60-65 a s piercing zasahem byl damage 100-110
Vypada to, ze skill ovlivnuje jak velky damage das

Inspiroval uživatele: [Psychopat]

Psychopat
Siegemaster

Postů: 183 (492)

datum: 2015-03-08 13:25:01

(somik) (7.3. 19:28):

a co piercing damage co mívají některé zbraně, si skoušel?

(třeba add 20-50 piercing damage) ??

Inspiroval uživatele: [(somik)]

(somik)
Siegemaster

Postů: 301 (511)

datum: 2015-03-09 20:57:34

Psychopat (8.3. 13:25):
Piercing Damage pridava tolik kolik je psany s tim ze ignoruje armor.
s lukem jsem daval poskozeni 27-31 a kdyz jsem mu pridal 100-100 Piercing Damage tak bylo poskozeni 127-130. Melee napred poskozeni 5 a pak 105

Inspiroval uživatele: [Psychopat] [Psychopat]

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.02637 s v: 15:13:15, 21.12.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne