Psychopat
Siegemaster

Postů: 183 (492)

datum: 2006-05-19 15:32:14

V tomto topicu si vyměoujte zkušenosti s kouzly, jak kouzlit, apod.

"řetězení kouzel v DS1"

Co potřebujeme:
HODNě flašek s manou, kouzlo které ubere přes 50% many, nastavené hotkey na pití many (defaultně klavesa "m" )
Postup:
Zakouzlíme kouzlo (např.: Ice Storm ), téměř ihned po zakouzlení se napijeme many, postava v okamziku kdy dopije zakouzlí znova předchozí kouzlo, a opět se napijeme...
Takto to opakujem dokud je to nutné...
Pokud se vám to nepodařilo, skoušejte dál, chce t trochu cviku, ale výsledek stojí za to :]

Využití:
Při boostování si takto ulehčíte práci s boosty náročnými na manu.
Při kouzlení útočných kouzel eliminujete časovou prodlevu mezi dvěma kouzly. Omezeni jste pak jen množstvím many které máte v inventáři.

řetězení funguje na téměř všechna kouzla, podmínkou je mít stav many PřED napitím POD 50%.
Takže ne vždy platí, že čím víc many tím lip...


Inspiroval uživatele: [unknown] [unknown] [guest_unknown] [X]

unknown
Mistr

Postů: 713 (1007)

datum: 2009-01-01 13:22:41

Psychopat (19.5. 15:32):
Tak mne napadá, Psycho, co udělat pro datadiskáře také Icemage Spell Icons v4.dsres ?

Všichni:
Mimochodem, hrál jsem si z boostovacími kouzly. U Shock Armor (nejen u tohoto kouzla)se po prvním začarování nic nestalo. Ubere 395 MP (jako vždy), po druhém začarování se nic nestalo (to samé). Když však začaruji potřetí, IHNED po zakouzlení zmáčknu 'M'. Výsledek? Na jedno začarování je kouzlo zakouzleno dvakrát. Toto opakuji, dokud mi čas trvání nestačí.

Inspiroval uživatele: [Crazy_Horse]

unknown
Mistr

Postů: 713 (1007)

datum: 2009-01-03 05:09:06

Psychopat (19.5. 15:32):
Psycho, u Pain Reflux, Shared Pain jsou z vráceného % DMG nějaké exp (dle mne ne, ale nechám se opravit...)?

unknown

Anonym

datum: 2009-01-12 14:51:55

Crazy_Horse (1.1. 15:19):
Když se na to dívám zpětně, neřekl bych, že jsem napsal to (naprosto)to samé do puntíku.

Psycho mluvil o kouzlech, jež uberou více než 50% z celkového mn. MP. Po tomto naboostování se IHNED napiješ, kouzlo se opět začaruje... to vše však postupně, nikoliv 2X na jedno zakouzlení, jak jsem napsal já v předchozím topicu. Doufám, že je to nyní jasnější!
(modelová situace):

- hráč č.1 (MP 1400)boostuje kouzlo Meriks Windfall. Kouzlo ubere přes 50% MP. Ihned se napije, kouzlo se začne 'řetězit'. Toto opakuje.

Já (MP 1400)použiji kouzlo Shock Armor. Kouzlo ubere 395 MP, zakouzlím podruhé. Potřetí se napiji, když charakter chce kouzlo opět začarovat. Po tomto kroku je kouzlo použito 2X během jednoho použití.

Lze však namítnout rozdílnost kouzel, manovou náročnost. To nenvyvracím, chtěl jsem však říci, že to co jsem popsal, je mírně odlišný způsob boostu.

Psychopat (19.5. 15:32):
Psycho, u těch vzorců, jež nějaký čas byli na webu, jsem si v rovnici dosadil do neznámé určené hodnoty. Zajímalo by mne však, jak to spočítat, když nastane tato situace:

MAGICx 3.115)) ? (( ... - co znamená ten otazník?
Také bych se chtěl ujistit, SRC_MANA = současná hladina MP?

Všichni:
Také bych chtěl říci, že wizardi jsou 'utlačováni' z toho důvodu, že hrát za mága vyžaduje mírně sofistikovanější způsob hraní. Většině lidí se prostě časem zprotiví to neustálé stahování mága zpět, kdežto za bojovníka stačí pohodlně vběhnout do davu a...
EDIT: 17.1.09 11:23 - unknown

Neoficiální stránky počítačové akční RPG hry Dungeon Siege (Crafted by Psychopat)2006.
Gas Powered Games™ and Dungeon Siege™ are the copyrighted property of Gas Powered Games, Corp.

Zobrazení testováno pro: FireFox 1.0, Opera 7.54u2, InternetExplorer 6.0; Testováno v rozlišení 800x600 a 1024x768;


VALID4.01 STRICT VALIDCSS 2.1


Všechna práva vyhrazena GameBB© 2005-2006, Psychopat

stranka vytvorena za: 0.0145 s v: 06:27:54, 14.11.24 , pouziva GZip: ano ,data z cache: ne