Dungeon Siege Forum
http://ds-old.gemsite.org/diskusni-forum.php/main
Posledních 20 postů z fóra.Ako bojovat s Combat Magic v DS2 - (profik)
http://ds-old.gemsite.org/tema/DungeonSiegeIIDSIIBrokenWorld/Ako-bojovat-s-Combat-Magic-v-DS2/1#20960
Všetkých mobov pritiahne na jedno miesto vtedy druhý hráč použije ďalšieho mell charaktera s Wave of force a je vybavené
Teraz válim 6 mágov ale je to malina hodím 2x gravity stone (Nikto sa ku mne ani nepriblíži), na to Corosive eruption, zabijem jedného a všetky powers znova nabité.2015-11-06T17:26:51+02:00Ako bojovat s Combat Magic v DS2 - (profik)
http://ds-old.gemsite.org/tema/DungeonSiegeIIDSIIBrokenWorld/Ako-bojovat-s-Combat-Magic-v-DS2/1#20959
No tak z Combat maga urobili v DS 2 riadnu OP postavu, momentálne hráývam za 6 mágov 3 zameraný ma CM, 3 na NM s Buffom rozdelujucim expy medzi CM a NM
10 000+many
S Corossive Eruption a Gravity Stone to ide ako nuž máslem.
Ale zas to je vykompenzovali to ich životom neprajem vám zažiť chodiť s 3000 hp na elite (one hit one kill), bez summon bondu (prenáša dmg ktoré dostanete na vyvolané potvory) nemáte šancu.
S 3-4 CM mágami hodím všade naokolo Corrosive eruption a potom už len so zvyšnmi 2-3 NM mágami hodím gravity stone nech su pri explozií corossive eruption čo najbližšie k sebe.
Alebo možete tento postup použiť aj opačne.
Idem vyskušať build zameraný na aether blast a a summon provoke.
Mám armom +76% summoned creature dmg, vyvolané potvory maju pri summon fortitude lvl 20-25 približne 10 000 + hp a použitím earth embrance a vymaxovanom skille envelonping embrance (25-30lvl) im zvýšim hp o 100+% na približne 21 000+hp
čo je na 3 lvl síly aether blast už pekný výsledok a to nehovorím o tom ak hráte so sucubus modom a tu silu máte na lvl 4 to už je potom pekný marazmus ktorého dmg sa vám može vyšplhať zo začiatku (na lvl 100) na 50 000 pri lvl +- 200 sa dmg pohybuje už na urovni 120 000 :hipies:
Horšie to je s nepriateľmi imuných na death magic (ktorých je v mode ktorý hrám doslova požehnane) .
Vtedy nepomáha nič :D vačšina powers v CM je založená na death magic.
Ale predsa len použijem chain lighting (ktorý sa mi najviac osvedčil) 7-12 zastunovaných mobov sa vždy hodí a ja možem využiť tých niekoľko sekund na odbehnutie do dostatočnej vzdialenosti.
Normálne vidím tých 12 postáv so sucubus modom 2 hráči, jeden s partiou plnou mágov a druhy s mell charaktermi a 1-2 lučištníkmi.
Druhý hráč používa mell chara so štitom ktorý je neustále vpredu a naháňa na seba mobou pomocou Provoke power, prvý hráč používa gravity stone všetkých mobov … (automaticky zkráceno)2015-11-01T14:55:34+02:00DS1 zas a znovu - (profik)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20958
VŠETCI SEM http://siegetheday.org/?q=node/1607&page=8 všetkým absolutne odporučam vyskušať.2015-10-16T20:32:17+02:00DS1 zas a znovu - (Shrek)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20957
Ve volné chvíli oprašuji staré hry a po 10 letech přišla řada na DS :)
Večer přeinstaluji wincky a jdu pařit :-D2015-08-04T06:31:32+02:00Off-Topic : nezávazný pokec - (Lord_Sp)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Ruzne/Off-TopicnezaavaznaUpokec/1#20956
takze witcher 3 dohrany pred nejakym casem ... kdo ma nato stroj tak doporucuju :)2015-07-11T19:54:12+02:00Off-Topic : nezávazný pokec - (unknown)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Ruzne/Off-TopicnezaavaznaUpokec/1#20955
všici :
možno patří do jiné témy, ale kdo - předběžně - byste byli pro sraz gemsite gardy ? :ignore_me:2015-06-02T20:19:35+02:00Off-Topic : nezávazný pokec - (Lord_Sp)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Ruzne/Off-TopicnezaavaznaUpokec/1#20954
#20933 Reply to: Crazy_Horse (5.3. 19:22):
Heroes of Storm, sem tam Diablo3, sem tam Dark Souls, nedavno som dohral Farcry 4 aj ked ke koncu to byli muka :-D ... ale teraz hlavne čakám na Witcher 3 :)2015-05-09T15:21:38+02:00DS1 zas a znovu - (profik)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20953
Určite ne, odsáva život pomocí magie, čiže je to magie.
EDIT: No tak idem otestovať portnutie party z SP mapy do ďalšej SP mapy (napríklad z Kingdom of Ehb, do mapy Legends of utrae a dalších)
No píše mi že "That Save game does not exist"
2015-04-09T17:52:05+02:00DS1 zas a znovu - (Psychopat)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20952
#20948 Reply to: (somik) (19.3. 15:39):
tak zas nějaké info:
nezdálo sye nám jak funguje redukce magie.. tal sme to zkontrolovali a zjistili, že funguje správně, ALE příšery, u kterých by jste řekli že mají čistě magický útok (třeba Ghost), jsem zjistil, že se jejich útok skládá z fyzického A magického útoku.
což mi přijde trochu jako zrada.
Co vy nato, měli by mít čistě magický útok, nebo ne?
třeba u rectora(punisher) - taková ta červená hlava co po vás střílí ohnivé lebky bych bral že to má oboje... majzne vás lebkou, která hoří .. fyzické+magické.. budiž, ale ghost co z vás odsává život a je to fyzické?...
zajímal by mě váš názor.2015-04-06T21:23:23+02:00DS1 zas a znovu - (Psychopat)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20951
#20948 Reply to: (somik) (19.3. 15:39):
Takže jsem důkladně prověřoval jak to je s tim bugem u štítů:
bug se týká pouze případů, kdy na sobě máme něco co má vlastnost "+ X% chance to BLOCK magic"
tato vlastnost se interně skládá z vlastnosti +X% chance to block nature magic a +X% chance to block combat magic.
oboje hodnoty jsou nastaveny nastejno, takže se to navenek tváří jakože to je stejné.
Co se hodnoty pro combat magic týče, je v poho.
šance na blokování nature magic je však buglý, a to tak že se ta hodnota nepřidává do blokování nature magic, ale protože se blokování magie počítá později, tak přepíše hodnotu u blokování meele -> a tady vzniká náš bug...
pokud není na štítu vlastnost blokování magie, tak stačí reequipnout štít. pokud ale máte na štítu blokování magie, tak máte smůlu - reequip nepomůže...
mimo jiné to taky znamená že když do vás budu pražit nějakým NM kouzlem, tak vám žádné blokování nepomůže ;) (CM kouzla to blokuje správně)
řešení? nejdřív skusim vlastní přepočet statů pro blokování magie a meele, když to neklapne, tak se kouzla u monster přeřadí všechny do třídy combat magic (na sílu/vzhled kouzel to nemá vliv) a vymaže se všude blokování naturemagic. Nevýhoda druhého řešení by byla v PvP, kde by jste neměli žádné blokování proti NM.
EDIT: takže jsem ještě prohlíd kouzla a monstra mají všici kouzla vedená jako combat magic, takže řešení udělám tak, že z vlastnosti "chance to block magic" odeberu buglou vlastnost platící pro natue magic a bude to vyresene. V PvP to moc vadit nebude, pač NM je na chary obecně slabší než CM, takže to snad taková katastrofa nebude. Pokud ano, tak to pořešíme později :) (třeba přidáme spešl redukci na magii pouze pro NM... )2015-04-04T20:17:51+02:00DS1 zas a znovu - (Psychopat)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20949
#20948 Reply to: (somik) (19.3. 15:39):
mimo jine jsem zjistil ze stit(a hul) buguje kdyz menim knizku s kouzly, musim pak znova nahodit stit i hul, aby to bralo staty.
zvuk pro kriticky zasah je jiny, rozbal si mod a poslechni si oba ;)
jinak ze bedny apod. davaj porad zvuk pro "piercing" vime, zatim neresime... se pak musi udelat extra zvuky pro tento typ materialu. momentalne je ten zvuk nastaven obecne pro vsechno, na vic ted nejni cas.
kriticky zasah sejme priseru hned, bez ohledu na to kolik ji zbyva zivotu (5 nebo treba 16000) a bez ohledu na jeji armor.
mimo jine jsem opravil svitek se summon_helper (kdyz vyprsel, tak nevyhodil co posbiral a sezral to
:zlost: ), a hodil jsem ho do obchodu (zatim jen v regular a veteran )
mimoto jsem pro regular a veteran upravil bossy aby byly immuni vuci critical_hit (jinak se stalo ze si sejmul velkyho draka na jeden zasah ;)
aktualni mody jsou opet v zamcene sekci2015-03-21T06:34:36+02:00DS1 zas a znovu - ((somik))
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20948
#20947 Reply to: Psychopat (16.3. 17:12):
Tak kdyz to testuju na DS, tak bug u stitu se da obejit tak, ze ho hodis na zem a seberes, pritom musis mit prazdny misto na stit aby se ti rovnou dal na postavu, ale nesmis mit aktivni luk.
Kdyz budes mit v ruce luk a prehodis na mec tak je porad nefunkcni.
Kdyz mas hul a spravne nasadis stit tak se pocita block z hole i ze stitu.
Kdyz mas mec a spravne nasazeny stit a prehodis na kouzla tak se porad pocita block stitu tak jako s holi.
Hole funguji bez potreby hazet je na zem, ale funguji i kdyz pouzivas luk. Vsiml jsem si toho diky uber 0.4 Fakt super tabulka :hipies:
A ted otazka ... ten zvuk co jste dali do toho modu pro piercing je stejny jako pro critical? A co vlastne dela critical hit?
Jo a sipove pasti (sudy a bedny co z nich vyleti sip) davaji piercing nebo crit porad. Aspon na malym lvl to pozoruju.2015-03-19T15:39:41+02:00DS1 zas a znovu - (Psychopat)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20947
#20946 Reply to: (somik) (16.3. 16:28):
je to na ds. loa nevim, zkus a uvidis. uber urcite v loa nejde.2015-03-16T17:12:33+02:00DS1 zas a znovu - ((somik))
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20946
#20945 Reply to: Psychopat (15.3. 20:53):
Tohle jsem nezkoušel, ale hodně zajímavé. Určitě na to juknu.
Ještě otázka, to je na ds? Na loa to půjde?2015-03-16T16:28:58+02:00DS1 zas a znovu - (Psychopat)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20945
#20943 Reply to: Psychopat (15.3. 11:15):
tak sem skusil critical...
byl vypnuty (0%)
tak sem ho skusil nastavit na 100% ... a jo... funguje...
momentalne je nastaven na 1% a uvidime jake to bude. Hodnota je videt i v inventari.
potrebne mody opet ke stazeni v GCMS sekci B)2015-03-15T20:53:59+02:00DS1 zas a znovu - (Psychopat)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20943
#20938 Reply to: (somik) (9.3. 20:57):
skoušel si taky critical hit ?2015-03-15T11:15:15+02:00Problém s DS - (unknown)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/Problem-s-DS/1#20942
nechť nikdo nepraví, že hra i po takové době http://cloud-4.steamusercontent.com/ugc/3298066286055600617/8C392BAACC095014B3554D77151CE71EFDDFB5F3/nepřekvapí :-D2015-03-14T12:02:24+02:00DS1 zas a znovu - (unknown)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20941
#20930 Reply to: Crazy_Horse (27.2. 21:55):
však snáď zahráš, až mapu Tale of Argona (původně somikova mapa) dokončíme. věřím, že Tě to zláká ;)
prozradím toliko, že vypadá nemálo zajímavě ...
Reply to: všici ; na mysli neklesejte, páč Psycho dělá seč může prvé poslední pro stránky, hru ip., ip.
držte palce mu
própo - ohledně přivolávání
existuje krom jiné svitek pro http://www.siegetheday.org/?q=node/314přivolávání NPC (summon NPC spell mod), jež lze využít v družině
p.s. - takéto věci osobně nehledám, ač nápad hezký ;)
krom toho jsem v skriptu čtal, že vyjma rychlostí fastest attack speed napsali GPG také rychlost super attack speed :O
teď nevím, zdali byla zakomentována ... čili nevyužitelna (žel, nic takové ve hře nejni)2015-03-13T18:21:19+02:00DS1 zas a znovu - (Psychopat)
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20939
#20938 Reply to: (somik) (9.3. 20:57):
Seš dobrej B)
Páč byl teď unknown u mě doma o víkendu, jsme to otestovali, a opravdu funguje... akorát jsme to zjistili oklikou...
našli jsme soubor který obsahuje zvuky které vydávají potvory při zásahu: mají tam být tři druhy pro zásah: když udělíš poškození pod 50% toho co můžeš (tento zvuk znáš, ten tam je) , když udělíš poškození nad 50% a critický zásah. tyto dva tam chybí a jsou použity zvuky pro zásah pod 50%. Skusili jsme tedy pro šípy při poškození nad 50% namixovat zvuk z letícího šípu a inverzního zvuku zásahu bandity - a hle máme funkční detekci piercingu pro obrněné nepřátele.
Do zamčeného tématu jsem ti hodil odkaz na tento mod a mody co jsme dělali spolu, ale asi je nemáš kompletní.
http://ds-old.gemsite.org/diskusni-forum.php/tema/dsgemsitecz/GCMS#nullGCMS tema2015-03-12T16:08:48+02:00DS1 zas a znovu - ((somik))
http://ds-old.gemsite.org/tema/Dungeon-Siege-DS-Legends-of-Arrana/DS1zasaznovu/1#20938
#20937 Reply to: Psychopat (8.3. 13:25):
Piercing Damage pridava tolik kolik je psany s tim ze ignoruje armor.
s lukem jsem daval poskozeni 27-31 a kdyz jsem mu pridal 100-100 Piercing Damage tak bylo poskozeni 127-130. Melee napred poskozeni 5 a pak 1052015-03-09T20:57:34+02:00